Orange airport,Hei-en Boeicop,Nerherlands

3 tot en met 5 mei waren er in ons dorp(Hei-en Boeicop) echte vliegtuigen zoals tiger moths,pipercubs,supercubs,Zlin 526,tipsy nippers,AT6 geland en opgestegen enz hiervan heb ik enkele fotos en filmpjes gemaakt zie hieronder.

A cooperation between the local "Oranjevereniging Hei-en Boeicop and the Seppe based "Vliegend Museum", and a Vianen based collector of WWII materials has resulted in the development of "Orange Airport" in Hei- en Boeicop. This temporary airfield in polder area will only be in operation from 3 till 5 May, and will be used as a basis for various flights for commemoration of the dead and liberation day.

See movie below or the photo's at
Orange airport-Hei-en Boecop pictures by Modelairplane - Photobucket

DSCF0256.jpg

DSCF0261.jpg

DSCF0396.jpg

grt Patrick de Vos(Modelairplane)

Laatst bewerkt door een moderator:
Cool!

Ik neem het je alleen wel kwalijk dat je dit achteraf post in plaats van van tevoren...:p t is redelijk dichtbij, en dan zulke mooie toestellen. Dat had ik niet willen missen!

whaaaaah !!! Over mosterd na de maaltijd gesproken zeg hey !!
ff een tip: volgende keer melden VOORDAT het evenement heeft plaats gevonden, daar doe je een hele hoop mensen een groot plezier mee.

Mooie foto's en filmpjes hoor :D

whaaaaah !!! Over mosterd na de maaltijd gesproken zeg hey !!
ff een tip: volgende keer melden VOORDAT het evenement heeft plaats gevonden, daar doe je een hele hoop mensen een groot plezier mee.

Mooie foto's en filmpjes hoor :D

Zal ik doen

maar ik wist het zelf ook pas op 4mei s avonds en ik kon er via via toen dichterbij de vliegtuigen komen dan het overige publiek.
Die alleen op 5 mei echt dichtbij de vliegtuigen konden komen.
en 5 mei moest tussendoor ook nog werken dus vandaar geen tijd gehad om het op internet te zetten.
Het stond niet goed aangegeven op internet en in het programma boekje van de feestweek bleek later

Als ik het eerder geweten had ik natuurlijk dit eerder gemeld en ook even een demo gegeven met mijn Freeair Blast of Bling Bling V3;)

Maar de oranjevereniging(die het deels organiseerde) dacht dat we dit in de toekomst wel weer konden herhalen.

Laatst bewerkt:
Back