orangerx failsafe binding

ik heb een naza v2 gekoppeld met een orange rx r800x 8ch receiver.
ik wil gebruik maken van preset failsafe:zijn er dan 2 bindings nodig: een normal binding en een preset failsafe binding?
ik heb daarom na de normal binding de preset failsafe binding gedaan vongens de volgende procedure:
----------------------------------------------------
- Insert Bind Plug in the Bind/Data/Batt port of the receiver.
- Power On receiver, receiver and attached sat should be flashing (led)
- REMOVE BIND PLUG , this step is required for proper Naza Failsafe Feature to function properly in the event of signal lost. This is the required step to active receiver Preset Failsafe.

- Hold Trainer Button and Power On the radio.
- When Binding Message is displayed on screen, trainer button can be released.

After successful Bind remove Bind Plug. Connect Naza to PC/Assistant and test Failsafe feature by powering off the radio. U channel Manual/Failsafe/Attitude/Failsafe/GPS should go to either Failsafe Positions.

-------------------------------------------------------
maar hierna was ik mijn normal binding kwijt!
toen ik terug normal binding wilde opzetten bleek dat niet meer te lukken: de led op de orangerx veranderde niet meer van pinken naar niet pinken door de DX8 op te zetten met de trainer knop ingedrukt en dan losgelaten.
de led op de orange rx blijft maar pinken.
Wat is er hier fout gelopen?

Je moet eerst de bindplug in je ontvanger doen.. dan stroom er op dan de bindplug er uit.. zender pakken goed zetten en aanzetten met trainer omgeschakeld zo zou het moeten werken bij Orange volgens mij

zoals u het beschrijft is het de normale binding van orange maar is dan alles in orde voor de failsafe werking?
Moet er niet ook nog een preset failsafe binding gebeuren?
Na een normale binding zoals u beschrijft werkt de failsafe van naza verbonden met orangex niet:als ik mijn DX8 afzet springt de indicator in de software van de naza niet naar failsafe

Zo'n binding als u beschrijft heb ik gedaan ( na een normale binding die werkte) met als gevolg dat er geen radio verbinding meer was.

En tevens had ik het probleem met mijn radio dat ik geen normale verbinding meer kon maken:de led blijft pinken;ook een verbinding zoals u beschrijft geeft geen resultaat:de led blijft pinken

Ik heb de indruk dat mijn radio geblokkeerd zit tijdens het binding proces:
hoe krijg ik dat goed?

Bindplug in ontvanger stroom er op... dan trek je de bindplug er uit... dan pak je je zender haalde de trainer switch over en zet de zender aan.. bij aanzetten zender met de trainer switch de trottle positie in de stand van failsafe zetten.. dit moet werken

Ik heb het nog eens geprobeerd: altijd hetzelde resultaat: de led blijft pinken na het indrukken van de trainer button

Als it de trainer button indruk en de power van de DX8 on zet dan verschijnt er op het scherm: binding.
na een tijdje verdwijnt dat en verschijnt er transmitting

Ga er eens wat verder vandaan zitten, kan de afstand zijn. Anders het model eens resetten en het nog eens proberen. Kijk ook eens of je lipo wel vol is...wil ook nog wel eens problemen geven.

Hallo Schiksie,

Ik heb het opgegeven met failsafe.
Ik heb een nieuwe radio gebruikt en normale binding toegepast.
Bedankt voor je suggesties!

Back