oranje led in de 4 in 1

• Topicstarter Topicstarter laagvlieger
  • Startdatum Startdatum
L

laagvlieger

Guest
Hier m`n eerste bericht op dit forum.

Ik heb vandaag m`n honeybee fp2 binnengekregen en de hele dag natuurlijk mee aan het spelen geweest.:D

maar nu blijft er een oranje led branden in de 4 in 1 (vanavond voor het eerst) alles werkt verder wel.:-?

Ik kan er nergens wat over vinden, behalve dan dat het te maken zou hebben met de verbinding met de zender, maar de batterijen zitten vol en de zender werkt verder ook goed.

wie weet wat dat betekend?

Zender eerst aanzetten gasstick helemaal naar beneden ook de trim, heli neer zetten een accu aansluiten en niets bewegen totdat de 4 in 1 groen begint te branden.
Binden van Verzender & Ontvanger

1. Haal de batterij van de 4-in-1 controller los (als u dat nog niet gedaan heeft).
  2. Sluit de accu aan op de 4-in-1 controller. De oranje LED moet nu langzaam knipperen.
  3. Zet de zender aan. De LED moet nu snel gaan knipperen en vervolgens continu gaan branden. De 'binding' moet nu succesvol zijn.
  4. Haal de batterij om de 4-in-1 controller.
  5. Zet de zender uit.

Unbinden van Zender & Ontvanger

1. Zet zender uit
  2. Sluit de accu aan op de 4-in-1 controller
  3. Zoek de BIND-drukknop en duw hem in voor ongeveer 2 -3 seconden. Het oranje LED-lampje begint nu heel snel te knipperen.
Het 'unbinden' is nu succesvol. De BIND-schakelaar bevindt zich aan het eind van de 4-in-1 controller. Deze knop is slechts 1mm breed, dus er moet zorgvuldig worden gekeken om de knop de vinden. De BIND-schakelaar kan worden ingedrukt met een speld of paperclip.

Laatst bewerkt:
Dank je voor je snelle reactie,

ik weet nu hoe je de verbinding maakt en opheft, maar m`n vraag was eigenlijk of het oranje lampje constant blijft branden.
aangezien ik het de hele dag niet heb zien branden.(misschien te druk met vliegen geweest)

Binden

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn oranje knippert nu langzaam. Maar als ik hem nu probeer te binden lukt het niet. Heeft iemand nog een idee hoe het wel gaat lukken?

Mvg,

Patrick

Hier m`n eerste bericht op dit forum.

Ik heb vandaag m`n honeybee fp2 binnengekregen en de hele dag natuurlijk mee aan het spelen geweest.:D

maar nu blijft er een oranje led branden in de 4 in 1 (vanavond voor het eerst) alles werkt verder wel.:-?

Ik kan er nergens wat over vinden, behalve dan dat het te maken zou hebben met de verbinding met de zender, maar de batterijen zitten vol en de zender werkt verder ook goed.

wie weet wat dat betekend?

Duid erop dat je je throttle stick nog actief is ( niet helemaal naar je toe getrokken is) of je trimmer niet helemaal beneden staat
Gr
Martin

Back