Orginele Ultra Deans ; waar te koop ?

Zoals de titel al zegt waar in Nl of dichtbij (Dld bij voorkeur) kan ik de orginele Ultra Deans stekkers kopen ?

(wil dus geen imitatie T-stekkers)

hou nou eens op....

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet te dichtbij (Japan), wel origineel en lage ($2,50) verzendkosten voor bijna alles...

Air Craft - Electric R/C Aircraft World Shop

Overigens ben ik na 3 jaar origineel overgestapt op een kopie, bij Hobbycity krijg je nu een perfecte kopie met ribbels. Man.... wat een verschil met het loshalen van de stekkers.
Ik soldeerde ze altijd al male-female in elkaar, vervolgens een krimpkous over de complete stekker als trek ontlasting... no more!!

Menno

OK bedankt ik zal de links eens bekijken, ik had al wel een adres in de UK gevonden maar daar werden de verzendkosten hoger dan de prijs van die paar stekkers die ik nodig heb !

Ik gebruikte 3 mm goudcontact op mijn trex 450, nu heb ik een trex 600 erbij en omdat ik mijn data logger op beide toestellen wil kunnen gebruiken heb ik 1 maat stekker nodig.
Aangezien de Amerikanen allemaal gek zijn op de Ultra Deans heb ik er daar een aantal van laten komen bij een bestelling, alleen te weinig !

Ik lees wel dat mensen ze lastig los te maken vinden maar daar heb ik dus totaal geen problemen mee. Wel heb ik tijdens het solderen een male/female in elkaar gestoken, mischien dat dat helpt.
Ik had bij de goudcontact stekkers al 2 keer een paar vonken omdat de krimpkous heel iets was terug geschoven. Ik zie nu die Deans wel als een veel veiliger stekker. (en ik had de goudcontactstekkers behoorlijk netjes gesoldeerd en gekrimpkoust.

Niet te dichtbij (Japan), wel origineel en lage ($2,50) verzendkosten voor bijna alles...

Air Craft - Electric R/C Aircraft World Shop

Overigens ben ik na 3 jaar origineel overgestapt op een kopie, bij Hobbycity krijg je nu een perfecte kopie met ribbels. Man.... wat een verschil met het loshalen van de stekkers.
Ik soldeerde ze altijd al male-female in elkaar, vervolgens een krimpkous over de complete stekker als trek ontlasting... no more!!

Menno

Ik las gisteren nog bij een lipo review op hobby city van iemand die een 6s lipo gebruikte in een trex 600 en gecrashed was, naderhand bleek doordat van de imitatie T-stekker het kunstof was gesmolten met kortsluiting als resultaat. Vandaar dat ik de orginele Ultra Deans wil gebruiken, een imitatie op een laadkabeltje is nog wel oke, maar niet in mijn Heli !

Back