Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Puur nieuwsgierigheid en omdat ik die fout met de aansluiting van de balanceerstekers gemaakt had moesten ze open om er nieuwe aan te solderen.
Ik twijfel omdat ik op mijn cel bij de grote letters AR26650 zie staan en geen ANR26650 en het logo van het origineel is anders.
Op die van mij zie je onder de papieren huls verdunnings ringen en op het origineel niet.
Verder werken ze tot nu toe normaal en bevallen ze goed.
Ik hoor wel wie het weet.
De oude A123 cellen werden in kartonnen huls geleverd. Ze zijn nu ook in groene krimpkous leverbaar zoals op het foto'tje. Beiden is origineel A123.
De belangrijkste aanduiding is anr26650M1A met nadruk op de laatste 3 letters. 26650 is een generieke aanduiding die veel leveranciers gebruiken voor cellen die niet de hoogstroom eigenschappen hebben zoals de M1A die wel heeft.
Dan kijk je toch naar de performance?
Laadt hem eens met 20A, ontlaadt met 40A. Als hij dat volhoudt zonder onder de 2.8V /cel in te storten of erg heet te worden, gedraagt hij zich in ieder geval als een originele cel.
@ N.P.S.
ja ze lijken gelijk maar het logo en tekst verschillen!
@ r.marijnissen
die heeft toch het echte A123 logo!!
@ Gerben
toch verschilt de aanduiding ANR en AR en Logo!
@ Gerben
Laadt hem eens met 20A, ontlaadt met 40A.
Haha ik zal de auto er eens mee starten.
Nee die stromen haal ik niet!
Ik had A123 ook al gemaild maar die geven geen antwoord.
Ik zal het toch maar van mij afzetten dat gevoel.
Het is niet anders de tijd zal het leren.
Groeten
Ton