Originele tekening Sleepboot Volharding 11

Bij ons op het werk is er eentje die heeft jaren de sleepboot De Volharding 11 in zijn bezit gehad. Enkele jaren geleden heeft ie hem verkocht, maar de originele tekeningen zijn in zijn bezit gebleven. Je mag de tekening gratis lenen om er een copy op schaal van te maken zodat je hem na kunt bouwen. Mocht er iemand interesse hebben dan stuur mij maar een PBtje en zorg ik dat je in contact komt met hem.

Groeten Joland

ik zou de tekening ook wel graag willen hebben

groetjes arco

Hallo Joland
Graag zou ik die tekening van de VOLHARDING 11 in mijn bezit krijgen want op deze boot heb ik vroeger nog als matroos gevaren.
Ik hoor van je hoe het werkt.
met vr gr
Frans van der Spek

Hoi Joland, ik heb hem ook nog steeds niet na elmail en al !

nooit geen antwoord op gehad !!!

groeten, Brandaris

Het enige wat ik heb van hem is zijn tel. nr.
Heb je hem erover gebeld ??
Heeft er iemand wel ooit de tekening ontvangen ?
Anders kan ik de discussie beter sluiten

Groeten Joland

Ik heb hem toen gebeld en mijn naam en adres doorgegeven gevraagd wat de kosten waren en of hij zijn bankrekening nummer wilde geven zo dat ik de gemaakte kosten, kon overmaken hij zou me terug bellen omdat hij het op dat moment druk had !
Daarna nooit meer iets gehoord !

Wel jammer !

HA, ben net nieuw op dit forum. Lees juist dit berichtje jammer zeg dat men zo slecht zijn beloftes na komt.

bootjenoob, zo zijn ze niet allemaal hoor 96% van de forum leden komt wel zijn of haar beloftes na
en dit gaat over een persoon die zelf geen lid van het forum is!

Welkom op ons forum trouwens, ik hoop niet dat je dit afschrikt om verder te kijken op ons mooie forum?

groeten, Brandaris

Laatst bewerkt:
Back