os max 3,5cc speedboot opknappen

hallo allemaal:thumbsup: ben helemaal nieuw hier en ben van belgie , ik hoop dat ik hier goed zit op dit forum en denk wel dat het hier redelijk aktief is:confused:ik zit ook heel veel op motorforum.nl en ik heb vandaag mijn eerste rc speeltje gekocht. de bedoeling is om deze op te knappen in de winter . heb hem voor een prikje kunnen kopen maar heeft dan natuurlijk een grote beurt nodig :mrgreen:ik heb foto's ervan in mijn afbeeldingen lijst op pc , hoe kan ik ze hierop posten ??

Laatst bewerkt:
Hey welkom hier,

Foto's hier posten kan op vele manieren, er staan ook topics hier hoe het kan. Ik doe het altijd zo;
ImageShack® - Image Hosting
Dan 'Browse' en de foto kiezen die je wilt.
'Resize Image' aanvinken en kiezen voor '640x480(For message boards)'
Dan op 'Start Upload' klikken, even wachten en je krijgt een aantal links.
Scroll helemaal naar beneden, en kopiëer de laatste link, open deze in een nieuw tabblad, en klik 1 keer op de foto, dan opent hij een scherm met jouw foto alleen. Als je deze link kopiëerd kan je hem hier posten door op het gele knopje met bergen te klikken (Afbeelding invoegen). Je krijgt hier een schermpje waarin je de laatste link plakt, op OK klikken en je foto staat in je post :)

Na het een paar keer gedaan te hebben gaat dit heel snel. Maar als je heel veel foto's wilt uploaden, kan je beter een fotoalbum aanmaken, maar daarvoor moet je maar even zoeken hier op het forum. Er zijn misschien snellere manieren maar deze gebruik ik al jaren.

Greetz Jos

het lukt me nog niet dadelijk maar zo kunnen jullie ook al mijn boot bekijken door op de link te klikken:) zoals je kan zien is hij een beetje slordig gelijmd enz ... vandaar dat ik hem helemaal terug ga opknappen . welke brandstof kan ik het best gebruiken voor deze os max fp 3,5cc ?

ok bedankt:mrgreen: ik heb op mijn buis waar de aandrijfas doorloopt een aansluiting zitten , wat moet ik hierop aansluiten ? waterkoeling of dient deze gewoon voor af en toe door te smeren ?

Die dient om te smeren inderdaad.
Gewoon ergens een injectiespuit plaatsen zonder het binnenstuk & deze verbinden met een stukje slang naar dat smeernippeltje.En deze spuit vul je voor het varen met een dikke olie.

Ha ,de Key Biscane van Graupner.Heb ik een 18 jaar geleden ook gehad.
Deze had toen een 5,5cc motor met een trekstarter.
En die zogezegde vinnen die je bedoelt , zijn trimflaps en zitten er standaard bij.
Eigenlijk is zoiets weggegooid geld.Sorry dat ik het zeg,maar die plastieken boten zijn niet veel waard hoor.
en,je hebt een pm.

kijk je pm eens na;) ik heb ze ook niet veel betaald hoor en er zal maar eens nu en dan mee gevaren worden , en als ik hulp nodig heb met trimmen weet jij me dus te helpen :mrgreen: een 5,5cc is mischien ook te krachtig voor deze plastiek brol?

5,5 cc is niet "te" hoor , maar door de warmte & de brandstof gaat mettertijd de ABS sprok worden,waardoor er overal barsten komen.
Maar het is geen wedstrijdboot & als je het wat rustig aandoet komt het wel goodde hoor.

omdat het toch maar een gewoon bootje is heb ik hem gewoon beetje opgeknapt zonder veel moeite , motor uit mekaar en schoongemaakt en benzinetank voorin geplaatst en alles terug proper gemaakt en in mekaar gestoken (zie link) @barry : kijk op de foto als je wilt of mijn roer en trim afstellingen een beetje in orde zijn ? Modelbouwforum.nl - Fotoalbum van gianni2takt: af

Back