guardian 29 aug 2011 #21 ron van sommeren zei: Doorgaans is het iemand die geen fl*kker bijdraagt aan forum die problemen heeft met informatieve/kennis berichten. Klik om te vergroten... Waarschijnlijk begrijp ik hem niet helemaal, maar ik kan deze niet zo plaatsen
ron van sommeren zei: Doorgaans is het iemand die geen fl*kker bijdraagt aan forum die problemen heeft met informatieve/kennis berichten. Klik om te vergroten... Waarschijnlijk begrijp ik hem niet helemaal, maar ik kan deze niet zo plaatsen
ron van sommeren Forum veteraan 29 aug 2011 #22 Onderonsje tussen Bert en mij, no worries Jij hebt in ruim half jaar tijd al veel meer zinnige bijdragen geleverd dan anderen in vijf jaar. Laatst bewerkt: 29 aug 2011
Onderonsje tussen Bert en mij, no worries Jij hebt in ruim half jaar tijd al veel meer zinnige bijdragen geleverd dan anderen in vijf jaar.
brutus Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan PH-SAM 29 aug 2011 #23 No Worries inderdaad Guardian, was inderdaad een "inside joke", en verder laten we dat maar zo, Ron.... Groet, Bert
No Worries inderdaad Guardian, was inderdaad een "inside joke", en verder laten we dat maar zo, Ron.... Groet, Bert
guardian 30 aug 2011 #24 Oké dan. Het is duidelijk dat jullie water & vuur zijn hier Bert, nogmaals bedankt voor de inloop informatie. De Irvine in mijn bouw opdracht heeft inmiddels zijn eerste tankje leeg gedraaid Groet G.
Oké dan. Het is duidelijk dat jullie water & vuur zijn hier Bert, nogmaals bedankt voor de inloop informatie. De Irvine in mijn bouw opdracht heeft inmiddels zijn eerste tankje leeg gedraaid Groet G.
guardian 30 aug 2011 #25 Oké Thanks, Uh, Raymond je hebt een PBtje via een andere weg (dit ter info).