Hier wacht ik nog heel even mee tot een andere keuze is gemaakt. (zie een van mijn eerdere topics)
Als er toch geld over de balk moet waarom dan geen trex 700?
Vandaag een mailtje naar AXE motoren gestuurd over hoe een mooie Rossi motor te bekomen. Tja, en dan weer de keuze: de 56R53 of de 217R91
Ik wil iig gebruik gaan maken van de half-symetrische rotorbladen van SpinBlades.
De rotor bladen kort geleden ook toegepast op de 450 als resultaat: 2 minuten meer vliegtijd. Alleen over de juiste headspeed ben ik nog niet uit. Maar dat is voor een ander topic.![]()
Groetjes George
Wij hebben zelf 3 van die 56R53 in bedrijf gehad. Heel fijne, betrouwbare en redelijk zuinige motortjes (moeiteloos 20 minuten gewoon sportvliegen op een halve liter) en goede levensduur. En als je ze goed op toeren stookt, komt er ook een absoluut indrukwekkende hoeveelheid vermogen uit. Zijn gewoon 100% geschikt voor je T-rex 600, ook als het harder moet gaan. Je kunt natuurlijk niet een Rossi op 0% Nitro vergelijken met een OS op 30% Nitro, maar allebei op 0%, dan denk ik dat de Rossi hands down wint....
Die halfsymetrische Spinblades, die zijn echt goed he?:shock:
Groet