oud model kyosho fazer

• Topicstarter Topicstarter boedha74
  • Startdatum Startdatum
B

boedha74

Guest
hallodie gelijkgestemde,

ik heb hier een oud model fazer met het motortje met een zwarte kop erop
nu is deze overleden. Hiervoor heb ik een nieuw motortje op het oog dus dat komt dan wel weer

wat nu eigenlijk mijn vraag is:

op dit moment zit er nog een geen versnellings bak in, maar ik heb al wel gelezen dat die er zijn. Ik heb al de diverse pdf bestanden gedownload, wat betreft onderdelen etc maar ik kan geen nr's vinden voor de aanschaf van een twee versnellings bak. Wie kan mij helpen of aan de nr's plus eventueel adres waar ik het kan kopen of heeft toevallig nog een twee versnellings bak liggen

groet marc

Tja ik heb nu ook een winkel gevonden die het op hun web site heeft staan
dus daar kan ik ook gelijk een nieuw motortje kopen
vg modelbouw in lelystad.

groet marc

Heb je de fazer puur voor de fun of heb je interesse om ook eens een keertje een wedstrijdje mee te doen met de KWC in de startklasse?
We kunnen nog wel deelnemers in de startklasse gebruiken namelijk.

M.v.g. Mark

ben pas begonnen met dat ding en heb voor de fun en de technik nog een paar smartechs liggen,
en wil eigenlijk de fazer helemaal opbouwen en dan wel een paar keer op het circuit rijden. maar eerst maar eens oefenen en ook leren.

mvg marc

Heb je de fazer puur voor de fun of heb je interesse om ook eens een keertje een wedstrijdje mee te doen met de KWC in de startklasse?
We kunnen nog wel deelnemers in de startklasse gebruiken namelijk.

M.v.g. Mark

Puur voor de fun, had maar 1 on-road meer, en als we zondags rijden, is dit weer eens iets anders dan een big-scale

Back