Oud/nieuw lid hier!

Beste allen,

Wist niet goed waar het bericht te plaatsen dus doe het maar in de kroeg, altijd leuk :)

Mijn naam is Henk en was zo'n 6 jaar geleden al lid van deze club. Een paar jaar niets meer gedaan aan RC dus het lidmaatschap is komen te vervallen.

Toen was ik bezig met indoor tapijt racen 1:10. Erg leuk maar ik ben toen verhuist en de club was te ver om nog lid te blijven, Vandaar de lange afwezigheid.

Sinds een jaar of twee toch weer begonnen met RC en dan met name electro heli's. Heli's hebben altijd mijn interesse gehad omdat ik lang geleden heli monteur was bij de KM. Alleen is er in 7 jaar heel wat veranderd op het heli gebied. Alles is veel goedkoper en gemakkelijker te besturen dmv de gyro's. Veel toegankelijker.

Dat heeft geresulteerd dat ik nu zo ongeveer een stuk of 14 heli's en quadcopters heb. Het meeste spul is niet zo bijzonder en co-axiaal, je moet ergens beginnen..
Verder gegaan met 4 ch fixed pitch waar ik nu nog steeds mee bezig ben om meer ervaring in te krijgen. Wat een leuk spul is het toch allemaal!

De leukste heli's/quadcopters zijn voor mij toch de Nine Eagles solo pro V2, solo pro 228P en de walkera ladybird. Voor de rest heb ik veel co-axialen die stof staan te happen. Verder nog wat WL-Toys prullen die eigenlijk heel behoorlijk presteren. Heb ook een trex100 gehad maar die presteerde slechter dan de v911 van WL toys die 3x zo goedkoop is..

Alleen zijn die electro heli's best gecompliceerd om af te stellen etc. (doe mij maar een echte..) dus ik zal genoeg hulp kunnen gebruiken hier :help:

Maar goed, even een (best lange, sorry) introductie van wat mij zoal bezig houdt in de rc hobby. Moest natuurlijk weer een nieuwe username verzinnen dus heb maar deze melige naam verzonnen :rolleyes:

Alvast bedankt voor alle hulp en natuurlijk het lezen van dit bericht.

Cheers!

Henk

Back