Oude Airfix boxen

Hi ,all,

Heb van de week 4 doosjes gekocht ,weer eens wat anders om op MP zomaar wat te kopen ,alsof ik er nog niet genoeg had.jammer dat van alle dozen er een poging is gedaan om te bouwen ,dus de waarde is 0
Met dank aan the Airfix Tribute forum kunnen achterhalen dat alle dozen uit 1973 komen.

Fotoo's
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja ,dat vond ik ook ,en voor een habbekrats,blijft alleen jammer dat ze een poging gedaan hebben om ze te bouwen ,Die hoovercraft is al voor de helft in elkaar gefrot,erg slordig trouwens ,Het dek van de Ark Royal is de verkeerde kleur groen, van de Fearless zijn er deeltjes in elkaar gezet ,en de Puma zijn de stoeltje al geschilderd,maar voor €40 de 4 laat ik dit niet liggen, zijn hele leuke hebbedingen, gaan gewoon op zolder in afwachting .
Zal van de week proberen wat foto's van de inhoud plaatsen.

gr Ed

Als jongetje ook wel eens aan bouwdozen begonnen, half geschilderd en vervolgens ergens neergezet. Heb deze daarna weer uit elkaar gehaald zo goed als ging, met scalpelmesje en soms wat grover geweld, om ze vervolgens weer "zoals het hoorde" in elkaar te zetten met de juiste verf etc. Is ook leuk, alleen het slopen is dan wel even spannend. Misschien een idee?

Back