Oude brandstof auto, wie weet wat dit is?!!

Ik ben de garage maar weer eens ingedoken en heb daar mijn oude brandstof auto weer eens uit het stof gehaald. Na een dagje schoonmaken etc proberen om hem weer te starten en ja hoor, startte vrij snel. Nu even ontvangertje erop en dan eens ermee rijden. Het is een 1/10 auto en op het motortje staat het merk 'anderson'. Ik weet het niet zeker, maar ik gok dat de auto zo'n 20-25 jaar oud is. Ik heb eigenlijk nooit geweten wat het is, wie weet dit? Welk merk/model etc?

Hier wat spul, het betreft het achterste autotje
full
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt, maar ik kan nog niet vinden welk type ik zegmaar heb. Er zit ook geen kap meer bij of iets, maar kan het niet zo zijn dat alleen het motortje van anderson is en de auto van een ander merk? Ik heb echt geen idee, ben nog niet echt zon type auto tegengekomen.

Als het al zo oud is moet je niet verwachten dat er nog wat voor te vinden is. Maar je kunt die lui een mail sturen met de vraag of ze je kunnen wertellen om welke auto het gaat en of ze nog wat informatie er over hebben.

Bedankt voor de reacties, lijkt me dus moeilijk. Achja in ieder geval leuk dat die het nog doet na al die jaren. Heeft al heel wat tankjes gelopen in zijn leven. Vroeger veel gebruikt.

Back