oude user data verwijderen?

Geachte,

Ik heb in de loop van bijna 1 jaar meermaals naar Robert pm's gestuurd met de aanvraag om een optie te bieden of het mogelijk is om bepaalde informatie te verwijderen van een oud user account van mij.

Tot op heden nooit respons gekregen, ik kan begrijpen dat het hier tegenwoordig een drukke bedoening is op het forum, maar als je na 1 jaar nog geen moeite neemt om mij te helpen bij deze zaak, dan vindt ik het toch maar sober..

Dus probeer ik het even via deze weg; Is het mogelijk om een niet actief account terug "tot leven te roepen" zodat ik in staat ben om bepaalde posts aan te passen? (meesten zijn al 6-7 jaar oud, dus afbraak aan het forum zullen ze zeker niet doen).

Graag meer uitleg, ik ben gesteld op mijn privacy en ik zou graag mijn informatie (mijn naam, adres, gsm nummer etc.) van google zien te verdwijnen ;)

Allicht hartelijk bedankt voor eventuele support!

Robert doet de techniek en software-beheer, niet zozeer inhoud en gebruikers, dat doen de moderatoren.
Zelf de privacy-gevoelige velden in je oude account leeg maken, of vullen met nonsense?

security.nl/artikel/45511/1/Juridische_vraag%3A_moet_forum_data_ex-leden_verwijderen%3F.html

edit: niet goed gelezen, het betreft oude berichten. Ook daarvoor bij moderatoren zijn, berichten 'rapporteren' middels
report.gif
waarschuwingsbordje naast het betreffende bericht.

Laatst bewerkt:
Is het mogelijk om een niet actief account terug "tot leven te roepen" zodat ik in staat ben om bepaalde posts aan te passen?

Het antwoord hierop is simpel: nee. En wel omdat niemand dat kan, posts ouder dan 4 weken kunnen niet meer gewijzigd worden.

Als het om een beperkt aantal posts gaat kan je dat via een moderator proberen. Het meest effectieve lijkt me om bij de betreffende posts op het rode gevarendriehoekje linksonder te drukken, en uit te leggen wat je gewijzigd wilt hebben.

Groet,

Ad Bakker

Normaal gesproken wordt dat niet gedaan omdat het topics onleesbaar maakt. En dan... Je posts zijn dan nog niet verdwenen gezien de vele caches en webarchive.

Back