outrage nitro ?

beste mensen
ik vraag mij af of iemand hier met een outrage 50er brandstoffer vliegd .
ik hoorde dat het behoorlijk goede helis zijn in verhouding met een trex 600 n bijvoorbeeld , maar kan er niets over vinden hier , en op rr maar heel matig .

ok dank je .
barrt , ik weet het niet , dat is wat ik hoorde , dat outrage met die nieuwe 600 boven align stonden in het rijtje van kwaliteit zegmaar.
heb wel met trex 600n gevlogen , maar niet veel en lang dus kan er niets over zeggen .
een out of the box trex 600 is toch behoorlijk bulletproof tegenwoordig ?
mvg ferry

Een 600N (NSP?) heeft weinig echte mankementen voorzover ik weet. Qua specifieke nitro dingen weet ik niet veel, liners, koppelingen enzo. Leuke ragmachines denk ik zo, maar de echte 600N'ers zullen nog wel van zich laten horen.

Ben je op zoek naar een nieuwe heli?

ja , nou , ik was meer aan het rondkijken , aangezien 1 van mn heli's de geest heeft gegeven . dus vandaar .

Heb jij hem de geest gegeven of deed ie dat zelf? Ben wel benieuwd wat dat was dan, heb nog nooit van een geval gehoord waarbij de heli door normaal gebruik het niet meer deed. Uiteraard wel eens dingen gelezen over gebroken koppelingen ed. maar dat leidt vaak niet tot de afschaf van een heli.

Gewoon puur nieuwsgierigheid hoor ;)

chanq , ik heb 2 90ers , waarvan 1 schade heeft ter waarde van een 600 size bouwdoos. nu zat ik toch al meer richting 600 grote te kijken ,vanwege de goedkopere vluchten en speelsere karakter , vandaar dus

hehe , eeeeh electro , kan dat ook ?
nee , ik ben [nog] meer fan van nitro , gewoon vanwege de tanken starten knallen benadering die ik liever heb . mischien ook wel mentaal ; ik reken liever 300 euro af terwijl ik dozen met brandstof inlaadt , dan opeens verrast worden met een lipo die power verliest . toegegeven , mijn trex600e die ik een paar jaar had was een genot , maar die at wel 3 dure lipos in 180 vluchten tijd .
maargoed . nitro dus
mvg ferry

Ik vlieg nou een maand of 3 een tweede hands 600 n pro tot nu zeeeeer tevreden vandaag nog lekker gevlogen ,het is tanken en vliegen.
Ik ben in die korte tijd dat ik hem heb nog niets tegen gekomen wat mij stoort of waar ik aan moet sleutelen .
Ik vlieg de 600 vaker dan mijn andere heli's hij is stabiel maar ook lekker snel als het moet .
Tot nu toe de fijnste heli wat ik heb gevlogen.
Groeten Rob

Ferro, nu heb je wel heel goedkoop een mooi 10S pakketje ;) En eigenlijk heb je er maar 1 nodig.

De 600E's op 6S waren inderdaad niet lief voor je lipo's. Op 10S hoef je daar niet bang voor te zijn. Wel het gemak maar niet de lasten dus :mrgreen:

Daarintegen, een 600NSP ESP etc. mechanisch amper verschil in. Die heli's hebben zich wel bewezen. Enige wat ik heb gehad op de ESP was speling op de hoofdas en een gebroken flybar tijdens het vliegen. Verder prima, los van het 6S gebeuren.

Nu zou ik toch ook elektro overwegen, kosten zijn veel lager dan een aantal jaar geleden, het gemak is bekend en het vermogen ook. Zo'n 600N is ook erg leuk, helemaal als nitro jou ding is. Ik zou er dan wel minimaal 15% in knallen.

Andere merken trekken je niet zo? Compass wellicht?

nee , ik heb liever nitro , voor nu iig.
aangezien ik al een topset heb liggen uit mn andere heli [ 3*bls451 , gy611/bls251 , 8a reg /lipo 2s 2500mah] , 1 maal hyper 50 en 2 maal os91 , brandstof genoeg , nog een andere 90er brandstof , ben ik voor een paar honderd klaar .
ik dacht aan trex vanwege dat het de goedkoopste onderdelen heeft en gewoon overal te krijgen is , zoals een aantal jaren geleden met de raptors het geval was .
maar als zich nu een nieuwer , beter merk zich aanmeld , die mainstream gaat worden , dan is dat ook goed .
ben niet zo kritish op heli's , maar wil natuurlijk wel zoveel mogelijk kwaliteit hebben , heli's die out of the box problemen hebben of upgrades nodig hebben vallen dus af.
mvg ferry

Laatst bewerkt:
Back