OVERDEKTE NITRO EN ELEKTRA RACE BAAN IN ROTTERDAM !!!

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door kris27, 10 okt 2006.

  1. Ndegeocello

    Ndegeocello

    Lid geworden:
    23 jun 2004
    Berichten:
    695
    Locatie:
    IJsselstein

    Maar dan hou jij in de wintermaanden helemaal geen tijd meer over voor de vrouw en kids....of je moet stootstokken aan de wilgen hangen. :lol:
     
  2. Ruskenhunter

    Ruskenhunter Guest

    Bla..Bla..Bla..
    Hebben julie nou echt 8 pagina's nodig om te zeggen dat het wel eens niet zou kunnen gaan lukken..
    Meeeste posts zijn allemaal onzin, dat had je al eens geschreven.
    En dan zegt die weer wat over spammen :hammer:
    Nee.. Is goed.. Ik zal het onthouden.

    Kris, Negeer ze.. :)
    Ohja, Ik ga jullie vet hard uitlachen als het gaat lukken ;-)
     
  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Ach.... iedere maand zeg ik ook dat ik de loterij ga winnen en ik kan daar een heel groot plan voor opzetten maar ik zou toch eerst moeten beginnen met een lot te kopen en om de kans te vergroten een hele partij loten en er zorg voor dragen dat ze niet allemaal dezelfde eindcijfer hebben etc.

    Geheim van de smit ?
    Helemaal niet maar logisch nadenken en overal rekening mee houden en desnoods overleggen met ervaren gokkers maar ook rekening houden met de factor dat het niet lukt.

    En daar gaan die 8 pagina's over.

    En ja, hij heeft het volste recht om ons uit te lachen als het lukt.
     
  4. kris27

    kris27 Guest

    ik zal niemand uit lachen

    iedereen heeft het recht om zijn of haar mening te vertellen.

    ik ben alleen niet zo makkelijk van mijn plan af te krijgen.
    plus ik hou me zelf altijd voor dat het me gewoon gaat lukken. en dat zal het ook.
     
  5. Ichtus27

    Ichtus27 Guest

    En bedankt als je het klaar hebt als ik er ooit kom te rijden( gezien ik niet dichtbij woon.) Op een andere grond weet ik wat strijden is als bijna niemand anders het zien of durft of geschroken is door omstandigheden..... daar leer je van. Geef zeker niet op en vele zullen je straks zeker dankbaar zijn. Je gaat het halen omdat je het moet halen, stoppen kennen kannen kunnen we niet( ik op mijn grond en jij op jou grond). Ik zal je verder niet lastig vallen omdat ik dan de tijd in neem van je die je nodig hebt om het op te zetten, en dan ben jij er ook straks een die het gehaalt hebt door door te zetten en dan groot geworden is... dus waarom jij niet.
    groetjes Martijn ( nee ik geef geen email maar er is wel iets anders dat ik kan doen als mijn deel en dat doe ik ook.)

    ( dus hier al mijn dank voor de race plek.) 8)
     
  6. Ndegeocello

    Ndegeocello

    Lid geworden:
    23 jun 2004
    Berichten:
    695
    Locatie:
    IJsselstein
    Rrrrrraar :?
     
  7. Ichtus27

    Ichtus27 Guest

    Soms moet je raar zijn, niet altijd gelukkig maar soms wel! Ben het ook een beetje zat, was leuk om te lezen maar er zijn zeker dingen mogelijk te bereiken. Hoe vaak hoor je over mensen die door zette die de grootste dingen hebben behaalt en (te veel) luisterde naar andere(op de adviezen na dan). Laat het raar zijn hoe ik reageer en wat ik zeg, komt mij bekent voor( op mijn email na die kan ik eigenlijk best zenden zit ik nu te denken). Of heb je liever dat ik net zo mopper als de rest???? Niet mijn voor keur.
    Martijn
     
  8. kyoshodriver-->Bartje

    kyoshodriver-->Bartje

    Lid geworden:
    10 dec 2004
    Berichten:
    1.123
    Locatie:
    Badhoevedorp
    Niet raar als je nickname "Ichtus" is... :wink:
     
  9. Ichtus27

    Ichtus27 Guest

    Nou je het zegt.......gebeurt het wel vaker ja!!! Na je hebt er geen last van hoop ik......... Martijn :D 8) Laters
     
  10. serpent950-r

    serpent950-r

    Lid geworden:
    13 sep 2005
    Berichten:
    203
    Locatie:
    Roosendaal
    lol welkom op het forum..

    je ziet wat drugs allemaal met je kan doen :hammer:
     
  11. Zijn er al vorderingen ??
     
  12. Paul Konings

    Paul Konings

    Lid geworden:
    21 mrt 2006
    Berichten:
    428
    Locatie:
    Achlum - Friesland
    Kris,

    Een mooi initiatief wat je nastreefd, maar de weg naar realisatie is wel geplaveid met even zo grote obstakels en teleurstellingen. Ongeveer 25 jaar geleden had ik ook een idee en samen met een kameraad een modelbouwdag georganiseerd in R'dam-Zevenkamp. een aantal bezoekers zag het wel zitten om een vereniging op te richten, nou dat hebben we gedaan en het resultaat is er nog steeds, nl de Algemene Modelbouw Vereniging Zevenkamp.
    Omdat Zevenkamp een nieuwe wijk was en nog niet af, vroeg op een gegeven moment de Deelgemeente om ideeen uit de wijk. Wij zochten nog een vaarwater, toen we dit op de tekeningen vonden, bleek er ook een driehoekig stuk gras te zijn dat goed als modelhaven was te gebruiken. Snel wat tekeningen gemaakt op A0, deze afgedrukt en samen met een beschrijving en kostenraming aangeboden aan de Deelgemeente. Resultaat: een prachtige modelhaven aan een groot vaarwater. Via Google Earth kun je de haven mooi zien liggen.

    Omdat de vereniging "Algemeen" is waren er ook een aantal rijders bij, off-road electro, die reden meestal op een oude fietscrossbaan in Crooswijk. Toen bekend werd dat dat terrein verkocht ging worden zijn we weer naar de Deelgemeente gegaan om toestemming te krijgen een off-road baan aan te leggen. De toestemming liet helaas te lang op zich wachten, toen de toestemming werd verleend was de rijdersgroep al voor zichzelf begonnen met een baan in Hillegersberg. Tot nu toe is er naast het vaarwater nog geen off-road baan.

    Beste Kris, ik begrijp dat je niet alles bekend kunt maken, mogelijkheden zijn er zeker, maar een vereniging die van de aan te leggen banen gebruik gaat maken zal zeker een positieve invloed hebben. Mijns inziens lijkt het mij nuttig om eens contact op te nemen met de reeds bestaande verenigingen in Rotterdam, op deze manier is wel te peilen of er animo genoeg is in Rotterdam.

    Er is natuurlijk ook concurrentie voor je initiatief, zoals de baan in Gouda en , als ze nog bestaan, Hillegersberg en Dordrecht (dit was een hal). Als de laatste twee niet meer bestaan dan moet dit voor jou een indicatie zijn voor de haalbaarheid van je plannen.

    Mocht je meer willen weten, dan kun je mij mailen.

    met vriendelijke groet,

    Paul Konings
     
  13. Hoe gaat het ermee. Al wat verder gekomen?
     
  14. r-s racer

    r-s racer

    Lid geworden:
    13 okt 2005
    Berichten:
    1.100
    Locatie:
    amersfoort
    ik heb je ook een mail gestuurd. niet dat ik erg dichtbij woon maar we gaan wel eens naar rotterdam:p
     
  15. Hopulopulos

    Hopulopulos

    Lid geworden:
    11 apr 2005
    Berichten:
    24
    Locatie:
    Dakloos
    Helaas vernemen we al enige maanden niets meer van dit geweldige initiatief.
    Weet iemand of er nog enige progressie in zit, of is het helaas een aflopende zaak

    Gr,
    Jopie Hopulopulos
     
  16. TGXnut

    TGXnut

    Lid geworden:
    8 feb 2005
    Berichten:
    405
    Locatie:
    IJsselstein
    gaat het hier over die baan die onder de van Brienenoordbrug moet komen?
     
  17. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    volgens mij wel ja...
     
  18. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Wat ik had begrepen dat het niet zo makkelijk was om het voor dat gebruik los te krijgen aangezien rijkswaterstaat het beheert.
     
  19. TGXnut

    TGXnut

    Lid geworden:
    8 feb 2005
    Berichten:
    405
    Locatie:
    IJsselstein
    wel een goed idee, hopelijk in de toekomst toch haalbaar
     
  20. Frans Heinsbroek

    Frans Heinsbroek

    Lid geworden:
    12 jan 2005
    Berichten:
    1.133
    Locatie:
    Schiedam
    Misschien kan Kris zijn vorderingen eens weergeven ?

    Het initiatief op zich is natuurlijk mooi, maar of de uitvoering realistisch is, is zonder enige bruikbare informatie voor mij, en vele anderen, niet te overzien.
     

Deel Deze Pagina