G
Guus Koelman
Guest
Beste vliegkameraden.
Na jarenlang met verschillende soorten modellen op brandstof gevlogen te hebben was er bij ons èèn op de vereniging die met een klein electromodel verscheen. mijn allereerste gedachte was dat dat niet echt modelvliegen was.
Je moet toch s'avonds thuis komen van het vliegen en stinken naar de brandstof, en wanneer je de motor wil starten eerst ontsteken en met de startvinger de prop aanslaan.
Maar toch na een aantal keren te kijken ben ik eens gaan informeren en wat bleek; er zijn toch ook een hoop voordelen met electro.
motor val niet uit (mits de accu of regelaar het niet begeeft), motor pakt beter op na stationaer lopen en met 3d vliegen.
Dus ik naar de winkel en een sukoi van blackhorse gekocht met de hele rataplan.
S'avonds bouwen en de volgende dag vliegen. nou ik kan je zeggen ik was meteen verkocht. het werkte bijna verslavend. in plek van alleen in het weekend vliegen vloog ik samen met mijn vader elke avond weer of geen weer. Na 4 maanden heb ik de sukoi van blackhorse ingeruild voor een sukoi van sebart en toen ging de wereld helemaal open voor mij. Wat maakt die vent mooie goedvliegende vliegtuigen. helemaal verkikkert heeft mijn vader een angel s30 gekocht. Twee maanden later heb ik al mijn brandstofmodellen verkocht en een wind 110se gekocht. na een week in elkaar zetten was het tijd voor de eerste vlucht en wij waren onder indruk, wat vlieg dat mooi ( in het verleden heb ik met een , Dalotel 1.80 m, Aurora xtra en een rubin gevlogen maar dat kan je niet vergelijken) De volgende dag zijn we gelijk naar Hobby-in gegaan en een tweede wind gehaald en die vlieg ook inmiddels. Morgen 17 april ga ik mijn nieuwe angel s30 in het geel invliegen en van genieten. inmiddels is onze vooraad vliegtuigen totaal (vader en zoon): 2x wind s110e, 2x angel s30e 1 katana s30e en een sukoi s30e van sebart.
Wij zijn gesteld alleen nog een een mooi vlieg seizoen
Groeten Guus Koelman
Na jarenlang met verschillende soorten modellen op brandstof gevlogen te hebben was er bij ons èèn op de vereniging die met een klein electromodel verscheen. mijn allereerste gedachte was dat dat niet echt modelvliegen was.
Je moet toch s'avonds thuis komen van het vliegen en stinken naar de brandstof, en wanneer je de motor wil starten eerst ontsteken en met de startvinger de prop aanslaan.
Maar toch na een aantal keren te kijken ben ik eens gaan informeren en wat bleek; er zijn toch ook een hoop voordelen met electro.
motor val niet uit (mits de accu of regelaar het niet begeeft), motor pakt beter op na stationaer lopen en met 3d vliegen.
Dus ik naar de winkel en een sukoi van blackhorse gekocht met de hele rataplan.
S'avonds bouwen en de volgende dag vliegen. nou ik kan je zeggen ik was meteen verkocht. het werkte bijna verslavend. in plek van alleen in het weekend vliegen vloog ik samen met mijn vader elke avond weer of geen weer. Na 4 maanden heb ik de sukoi van blackhorse ingeruild voor een sukoi van sebart en toen ging de wereld helemaal open voor mij. Wat maakt die vent mooie goedvliegende vliegtuigen. helemaal verkikkert heeft mijn vader een angel s30 gekocht. Twee maanden later heb ik al mijn brandstofmodellen verkocht en een wind 110se gekocht. na een week in elkaar zetten was het tijd voor de eerste vlucht en wij waren onder indruk, wat vlieg dat mooi ( in het verleden heb ik met een , Dalotel 1.80 m, Aurora xtra en een rubin gevlogen maar dat kan je niet vergelijken) De volgende dag zijn we gelijk naar Hobby-in gegaan en een tweede wind gehaald en die vlieg ook inmiddels. Morgen 17 april ga ik mijn nieuwe angel s30 in het geel invliegen en van genieten. inmiddels is onze vooraad vliegtuigen totaal (vader en zoon): 2x wind s110e, 2x angel s30e 1 katana s30e en een sukoi s30e van sebart.
Wij zijn gesteld alleen nog een een mooi vlieg seizoen
Groeten Guus Koelman
Laatst bewerkt door een moderator: