Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zoals al eerder opgemerkt staan er vaak adressen van een secretariaat of ander bestuurslid op. De lokatie van het (in ons geval) vliegveld is elders.Als er adressen of locaties niet kloppen, laat dit dan weten via het formulier.
Is toch gewoon een paar velden bijmaken?of ik de adressen gescheiden kan krijgen in de database,
heb heel even even gekeken rond Eindhoven, maar daar zit niks op zijn plaats.
Valkeswaard zit in veldhoven, het lijken wel de adresen van het secretariaten van de clubs. Of zit ik er naast?
Bart,
Inderdaad zijn de adressen bijna altijd de adressen van de secretariaten omdat een clubgebouw met eigen brievenbus maar zelden voor komt..
Zoals al eerder opgemerkt staan er vaak adressen van een secretariaat of ander bestuurslid op. De lokatie van het (in ons geval) vliegveld is elders.
Waarom dan die gegevens niet meenemen. Iemand die geinteresseerd is in de modelvlieghobby zal vaak eerst eens vrijblijvend poolshoogte willen nemen op het veld om b.v de sfeer te proeven en de lokatie te bekijken . Althans, dat heb ik ook gedaan.
Voor de volledigheid kan het contactadres er bij worden vermeld voor als iemand daar behoefte aan heeft.
Concreet: breidt het formulier uit met een locatie-adres en een contactadres.![]()