hallo,
Gelijk de titel al aangeeft gaat het om een voorbereiding. Ik wil stilletjes beginnen met het verzamelen van onderdelen en bekijken hoe ik de kit ga bouwen. En eventueel suggesties/tips krijgen.
Het betreft een P-47 Razorbacks van manzano laserworks. De kit is 40inch of 101cm, gewicht 570 gr.
waarom deze kit? De afmeting de prijs EN ( voor mij het belangrijkste ) de vacuform onderdelen ( canopy, motorkap encetera)
Ik heb niet de knowhow en materiaal om dit zelf te bouwen/vormen. En het is ook niet mijn bedoeling.
- Kent misschien iemand een alternatief als kit ?
- Afwijking van de kit, verstevigingen dmv Carbon ( voor de snelheid) en De kit is origineel opgebouwd uit balsa leggers en ik wil hem volledig beplanken. Ik ga een gezonde gewicht/stevigheid verhouding moeten vinden. En flaps.
- Wat ik zou willen is een mooie warbird uiterlijk, Die snel gaat.
En dan denk ik kwa prestatie aan de multiplex funracer.
- Intrekbaar landingsgestel en staartwiel ( nog geen idee welke )
- Electro motor: 12000 kV 52A 375w ( ook denkend aan het bijkomend gewicht )
- de rest van de hardware is standaard.
Groeten, Tim.
Gelijk de titel al aangeeft gaat het om een voorbereiding. Ik wil stilletjes beginnen met het verzamelen van onderdelen en bekijken hoe ik de kit ga bouwen. En eventueel suggesties/tips krijgen.
Het betreft een P-47 Razorbacks van manzano laserworks. De kit is 40inch of 101cm, gewicht 570 gr.
waarom deze kit? De afmeting de prijs EN ( voor mij het belangrijkste ) de vacuform onderdelen ( canopy, motorkap encetera)
Ik heb niet de knowhow en materiaal om dit zelf te bouwen/vormen. En het is ook niet mijn bedoeling.
- Kent misschien iemand een alternatief als kit ?
- Afwijking van de kit, verstevigingen dmv Carbon ( voor de snelheid) en De kit is origineel opgebouwd uit balsa leggers en ik wil hem volledig beplanken. Ik ga een gezonde gewicht/stevigheid verhouding moeten vinden. En flaps.
- Wat ik zou willen is een mooie warbird uiterlijk, Die snel gaat.
En dan denk ik kwa prestatie aan de multiplex funracer.
- Intrekbaar landingsgestel en staartwiel ( nog geen idee welke )
- Electro motor: 12000 kV 52A 375w ( ook denkend aan het bijkomend gewicht )
- de rest van de hardware is standaard.
Groeten, Tim.