p-51 mustang

hey,

ik ben op zoek naar een rubber aangedreven schaal model van de p-51 mustang. Ik had al gezien dat comet dit model ervan verkoopt. Maar ik kan geen site vinden waar deze kits te koop zijn???

grtz jasper

Guillows heeft een model in hun lijn zitten, speciaal voor de rubber motor.
Spanwijdte 24,5" dus 62 cm. O.a. te koop bij Hobma modelbouw in Elst (Gld.)

Ook Peck-polymers heeft er eentje in de peanut-scale van 13" SW (33 cm). Bij Hobbylinc te bestellen.

Succes!

Hoi Jasper.
Moet het een bouwdoos zijn of mag een bouwtekening ook? De bouwtekening van de Comet Mustang kan je wel van mij krijgen, en van de meeste andere merken overigens ook wel. Het kopen van een geschikte bouwdoos is lastiger, zeker als je het in Nederland wilt zoeken.

Wat wil je ermee doen, binnen of buiten vliegen? Met landingsgestel of niet? Welke maat? Wat de maat betreft, hoe groter hoe beter. Guillows heeft er een van 70 cm, die doos heb ik gezien voor 50 euro.

De Peck Polymers peanut schijnt een goed vliegend model op te kunnen leveren. Maar dan wel licht bouwen.

Bedenk wel dat laagdekkers lastig vliegend te krijgen zijn. Gebruik voldoende V-stelling.

Groetjes,

Wout

Jasper,

Die Peck Peanut is een goede kit, dus dat kan je zonder probleem kiezen. En die kleuren zijn ook goed te doen. Ik ben benieuwd!

Hij is binnen ik kom terug van zulpich en dan ligt er een mooi pakketje op mijn bureau! het pakketje is zeer compleet en super mooi!!! :)

gisteren begonnen met de zijkanten! dankzij de handleiding is dit makkelijker te bouwen. Alleen kwam ik na even bouwen erachter dat de uhu te dik was. en mijn tooltjes misten?? vandaag daar maar eens aan werken!

Gebruik je de uhu direct uit de tube? Zoniet dan doe je er toch wat aceton bij?
Leuk dat de bouw begonnen is. Wat vindt je van de kot?

heerlijke kit! bouwt snel makkelijk en is erg duidelijk!
de uhu had ik eerst verdund maar ik denkt dat de aceton verdampt is.
de romp is al bijna af! nog 2 avonden bouwen en dan is ie wel af!
ik ga proberen foto's te maken

Back