P38 Lightning +/- 115" of +/-3 meter span "got it"

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
is inderdaad zo dat hij in 2001 is begonnen. Volgens mij is het wel zo dat er een aantal kleinere uitvoeringen rondvliegen. rond de 2 meter volgens mij.
Maar het is idd een gok met zo'n grote kist. Eerst 1 uit piep snijden, dan test vliegen en dan voor de mooi gaan. Maar volgens mij is dat niet iets wat Ger direct wil.

geprint

@Luc.

Ik heb de PDFjes af laten drukken en besloten om de maatvoering op 100% te houden, 2.90 meter is tenslotte een mooi maatje, oftewel 114".
Een mail de deur uitgedaan naar Ziroli voor motorkappen, neusje, cockpitkap en het hele houtpakket, om te vragen wat het kost om dat pakket overzee te krijgen, zowizo wil ik de motorkappen en de canopy hebben, scheelt toch een hoop tijd.

Enne nog bedankt voor je hulp Luc.

Groet Ger.

verzend

Heb mail van Ziroli terug gekregen, alleen al het verzenden is 90 $, dus spanten en ribben zelf zagen, ga de canopy zelf maken en de motorgondels vanuit balsa modeleren, en voor de rest zo licht mogelijk omdat het de bedoeling wordt om hem electrisch te maken en +/- 13, max 15 kilo zwaar te houden.
Moet voor een 2,90 schaalkist heel netjes zijn.
Nu eerst die 2.15 meter P38 netjes maken en vliegklaar maken voor Oss.(en de Mig 3)

Ger.

Back