Paar vraagjes.

• Topicstarter Topicstarter vliegje11
  • Startdatum Startdatum
V

vliegje11

Guest
Beste mensen,

ik ben een beginner met helicopters! vlieg al een tijdje zo'n silverlit picooZ silverlit en geloof me das soms ng best lastig!
maar na verloop van tijd wil je wat anders en ik zat te denken aan de Belt-CP is dit wat? heb hier wat vraagjes over.

1. is dit een best goede beginner?
2. wat voor zender krijg je er bij en hoe stel je die in of wat moet je instellen?
3 hoe werken de knopjes die stickjes enz en de trims wat is voor wat?
4 is het moeilijk om vooruit te vliegen?
5. crash je snel?
6. wat is hoovere? en kan dat met dee?
7. hoelang vlieg je met een volle accu?

alvast bedankt heb het forum al doorgespit maar het word telkens tegen elkaar in gepraat de een zegt goede helicopter de ander zegt dat is echt dikke shit enz!

bedankt

Goede uitleg wel.

Ik mis alleen een stukje over formaat.
Zo zal een kleinere heli lastiger te besturen zijn dan een grotere vanwege dat de grotere rotordiameter wat meer balans geeft.
Verder een prima uitleg over welke soorten er allemaal zijn.

De grote vraag die hier al meerdere keren gestelt is als men om advies voor een heli vroeg is "wat wil je er max. aan uitgeven" ?
Ben je nog in de fase van...'ik wil zien of het mij bevalt' of ben je die fase al voorbij en wil je beter spul ?
Als je nog wilt zien of het vliegen je wel wat lijkt en daar nog niet zeker van bent dan zou ik geen bergen met geld besteden aan een helicopter maar gaan voor de wat goedkopere FP heli's.
Ben je die fase al voorbij en wil je gewoon wat goeds dan komt toch ook de vraag wat je er aan uit wilt geven weer om de hoek kijken. In dit geval is "beter" spul ook altijd duurder.

Beste mensen,

ik ben een beginner met helicopters! vlieg al een tijdje zo'n silverlit picooZ silverlit en geloof me das soms ng best lastig!
maar na verloop van tijd wil je wat anders en ik zat te denken aan de Belt-CP is dit wat? heb hier wat vraagjes over.