paar werkjes eens tonen .

na een paar werkjes die ik gedaan heb . mogen ze ook eens gezien worden .

het eerste onderwerp is mijn spektrum dx3s die ik wat verbouwd heb .

eerst even volledig gedemonteerd .
full
full

helemaal mat geschuurd .
full

een kleurtje er op gezet die ik toch niet zo mooi vond :p
full

dit is het eindresultaat
full
full
full

mijn 2de onderwerp . pro-line ford focus body .
had deze body al een tijdje terug gespoten .
maar heb wat aanpassingen aangebracht .

hier een 3s lipo batterijtje ingewerkt voor de led lampjes in de body want die hebben 11 v nodig .
full

een beveiliging ingebouwd tegen het leeglopen van het lipo batterijtje
full
full

en hier een weerstandje van 11v naar 5v ingebouwd voor de voorste koplampjes en de achterste want die mogen maar max 6v krijgen . en bij 11 v branden ze ook maar worden de weerstandjes in de lampjes enorm heet en gaat het niet lang duren voor het kapot is .
full
full

eindresultaat
full

3de onderwerp . ben nu momneteel bezig met een pro line body in red bull te maken .
full
full
full
full

eindlaagje zwart er over
full

spoiler in grondverf gezet en er na eerste kleur er op gezet .
full
full

verdere afwerking van de red bull body volgt nog .momenteel staat alles een beetje te drogen voor verder afwerking .

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie projecten! Weer eens wat anders, leuk om te zien. Ik ben benieuwd hoe je Red Bull body wordt.

Mijn complimenten. erg gaaf wat je met de zender hebt gedaan, mooie kleur!
je focus body ziet er ook cool uit! Heb je ook een foto als de body op een chassis zit? Het idee doorzichtige stukken gecombineerd met verlichting moet er dan erg mooi uitzien.

prachtig gedaan, ik wil dus ook een redbull body op mijn slash zetten, of shell of monster energy, is alledrie leuk, paar ledjes op de kap en onder de auto.. prachtig afgewerkt trouwens.

Mijn complimenten. erg gaaf wat je met de zender hebt gedaan, mooie kleur!
je focus body ziet er ook cool uit! Heb je ook een foto als de body op een chassis zit? Het idee doorzichtige stukken gecombineerd met verlichting moet er dan erg mooi uitzien.

hier een paar foto's van de body op het chassi .
full
full

De WRC body vind ik heeeeeel origineel, erg goed gedaan !! Complimenten !!De RB is ook netjes, het thema moet je wel aanspreken en dat doet het mij niet. Maar de zender is qua uiterlijk van "strak en design" naar "el cheapo" veranderd, dat vind ik eigenlijk wel zonde. Maar ook daarvoor geldt natuurlijk dat smaken verschillen.

In ieder geval is al je werk erg netjes, daar kan je best trots op zijn !! Ga zo door !!

+1 compliment!! prachtig gedaan. hoe heb je het eigenlijk gedaan? echt prachtig.. ik zit een beetje te twijfelen tussen monster energy en redbull

je focus body staat echt heel bruut op een chassis het licht maakt het een prachtige (Show)auto. ermee rijden is natuurlijk mooier dan op de kast, rijdt je er ook echt mee?

Red bull body is ook erg goed gelukt! Ik ga je zeker volgen, mocht je meer werken maken.
je werken zijn een goede inspiratie bron!

je focus body staat echt heel bruut op een chassis het licht maakt het een prachtige (Show)auto. ermee rijden is natuurlijk mooier dan op de kast, rijdt je er ook echt mee?

Red bull body is ook erg goed gelukt! Ik ga je zeker volgen, mocht je meer werken maken.
je werken zijn een goede inspiratie bron!

hallo mark . ik ben afgelopen weekend er mee gaan rijden . toen was de eerste indoor hier in de buurt van start gegaan . en ben eigenlijk wel een beetje in de goed zin er van geschrokken . want ik dacht zelf dat die niet zo goed meer ging rijden omwille van het gewicht .( 5x zwaarder dan origineel ). maar als ik eerlijk moet zijn ... die plakte op de matten . ik kon er mee door bochten scheuren met een snelheid waar andere er uit gingen . deze kleeft echt als het ware op de weg . alleen 1 groot nadeel is er aan . om ergens tegen aan te rijden is het niet ideaal omdat je met die massa zit . maar ik denk dat het bij niemand bedoeling is om ergens tegen aan te knallen .dus mijn eerste rondjes waren heel voorzichtig tot ik het parcour wat onder de knie had . en dan is het echt lekker scheuren met dit ding :-) .

+1 compliment!! prachtig gedaan. hoe heb je het eigenlijk gedaan? echt prachtig.. ik zit een beetje te twijfelen tussen monster energy en redbull

hallo geert .
welke bedoel je de red bul body of de focus body ? van de focus body kan ik altijd wel een plannetje uit tekenen van de aansluitingen en lampjes als je graag wil .
en stickers van monster energy en red bull en nog andere kun je vinden op ebay . komen van engeland en komen dus geen extra kosten bij .en je kunt keuze maken uit gewone stickers of aluminium stickers . de alu stickers zit een soort spiegel achter . deze heb ik gebruikt bij mijn body . alleen ze zijn wat stijver om te kleven . kosten rond de 8 a 10 euro . en binnen 3 dagen in huis .

mvg

Laatst bewerkt:
De redbull body, maar wat is er eigenlijk beter aan aluminium stickers? ik zat inderdaad ook al te kijken op ebay. maar als je me wil helpen met die ledjes: heel graag.
ik hoor graag van je, mvg Geert

nieuwe body

de rode focus body word gebruikt voor indoor .
dus na een paar keer indoor.zijn er wat krassen en gebruik sporen er op gekomen.
dus werd het tijd om even een andere focus body te maken .
en ik denk dat het eind resultaat wel gezien mag worden .
body is gespoten met kameleon kleur.
de stickers zijn aan de binnenkant aangebracht .dus niet voelbaar langst buiten.
het dak van de body heb ik overtrokken met carbon sticker .
met deze body word wel niet meer gereden .dit is een kast modelletje geworden . ;)
full
full
full
full
full
full
full
full
full

wauw, ook erg mooi!

alleen die ander was wat leuker met de doorzichtige delen, maar het paintjob vind ik bij deze mooier.

Back