Packard is terug!!!!

Hallo LB- ers.

Helaas even eruit met een hartinfarct. Zo ben je gezond en zo lig je plat. een aparte ervaring , dat wel.

Maar...... Ik ben weer thuis en mag me gaan verheugen op een revalidatie .

Voor mij is het vliegseizoen gesloten, maar bouwen mag naar : "harte lust".

Iedereen hartelijk bedankt voor de belangstelling , vooral Herbert die ongewild en onverwacht als postbode en ervaringsdeskundige optrad.

Ik hoop over vier weken weer te mogen autorijden.

Ik zie jullie hopelijk op de vliegersvergadering.

Gerben

Hee, da's even schrikken! Maar zo te horen is het goed afgelopen. Ik moet bekennen dat bij het horen van zoiets je meteen de gedachte bekruipt wanneer je zelf aan de beurt bent. Misschien is LB wel soms te (in)spannend. Laat je het weten als we iets voor je kunnen doen?

Dat is inderdaad even schrikken zeg.
Hopelijk na het revalideren weer helemaal de oude?

Het lb wereldje is al zo klein, dus de eerste 30 jaar kunnen we je nog niet missen hoor!

Hallo Packard,

Ik heb er ook van gehoord via Herbert. Ik schrok ook wel even. Maar ik denk dat naar de LB dag komen er niet meer in zit omdat mijn ouders het niet zo op prijs stellen. ik vind het heel jammer want het leek me bere interesant. Maar de volgende keer hoop ik er wel te zijn!

veel sterkte verder!

Gerben, jongen, ik schrik me .... .
Ik wil wel dat je nog van de venturi's kunt genieten en dat we samen nog veel kunnen 'schuren'.
We hadden begin vorige week nog kontakt, het is dus wel snel gegaan!
Sterkte en gezondheid en tot de vliegersvergadering.
Groet, Frits.

The plot thickens

Vier weken geleden bestelde ik ergens in Pijnakker 2 liter Nitromethaan.
Thuis gekomen kreeg ik een hartaanval.
Nu, vier weken daarna, word ik gebeld door "Pijnakker". De nitro is binnen. Twee uur later lig ik weer in het ziekenhuis met een vervolg hartprobleem, hoe klein het ook was.
Toch wel bizar, of?
Gelukkig liep alles af met een sisser en ben ik vandaag weer thuis , klaar voor de hartrevalidatie.

Maar, er is dus nog gewoon nitromethaan te koop hoor!

Wel even goed oppassen, Gerben! Blijkbaar is het dus niet zo dat als je zoiets doorstaat dat je er meteen van af bent. We moeten ons daar denk ik allemáál goed bewust van zijn!

Maar wel apart. Ik weet dat amylnitraat en dergelijke tot hartritmestoornissen kan leiden. Nitromethaan ook? Dan is het wel opvallend dat alleen al het bestellen van nitro en het er over gebeld worden hetzelfde effect kunnen hebben als fysiek contact!

nitromethaan

Wel even goed oppassen, Gerben! Blijkbaar is het dus niet zo dat als je zoiets doorstaat dat je er meteen van af bent. We moeten ons daar denk ik allemáál goed bewust van zijn!

Maar wel apart. Ik weet dat amylnitraat en dergelijke tot hartritmestoornissen kan leiden. Nitromethaan ook? Dan is het wel opvallend dat alleen al het bestellen van nitro en het er over gebeld worden hetzelfde effect kunnen hebben als fysiek contact!

Ik heb wel een nacht aan de nito glycerine gelegen. Of Nitromethaan ook geholpen zou hebben, weet ik niet. Wel is bekend dat de "popper" amylnitriet is en dat zou wel kunnen helpen. Maar ja laten ze dat nou juist niet verkopen!

Overigens, de nitromethaan staat veilig thuis hoor.

Wat het bellen betreft, vertrouw op de kracht van het woord!

Back