PAF STING EVO

IMG_2084.jpg IMG_2085.jpg IMG_2086.jpg IMG_2090.jpg IMG_2091.jpg Toch een beetje schaal er in gebracht

Weet iemand misschien een goed adres voor Decals ?/

Had voor mijn bij AD1 Skyraider bij CAL-GRAFX in Amerika besteld en dat was perfect via de mail proef maten retour en binnen 2 weken in huis .
De site van CAL-GRAFX is verdwenen ????? Misschien heet het nu anders maar kan deze helaas niet vinden

Tenks voor de support. Heb een mail gestuurd naar een zekere Jim van CAL-Grafx maar krijg geen response. Denk dat ze niet meer bestaan.

Die callie grafix heeft idd wel leuke keuze ook voor allerlei " nomenclatuur" voor jets op de verschillende schaal te bestellen !

Welke schaal is de DRC kit Sabre ongeveer ? 1-7 ??

Hoi Hans,
Ik zou nog even doorgeven hoe de thrust pipe was gemonteerd.

Sabre turbine inbouw.jpg

De kelk begint op 60 mm en de voorzijde van de K-70 op 220 mm (slecht af te lezen van de maatlat)

De pipe was al zo door Berto gemonteerd en ik heb gewoon de gaten van zijn turbine ook weer gebruikt.
Moet zo goed zijn dus. ;)

IMG_2188.JPG IMG_2189.JPG
Heb nu de tank bodemplaat met nieuwe INTERAIRCO spullen van de Jet meeting
Zien er TOF uit en goed overzichtelijk .
Ga de tank toch zo veel mogelijk naar achteren plaatsen ivm vliegtijd, Heb nu een 2000 cc tank nieuwe tank vanwege het drinkpatroon van de Jet Cat P60
Consumption Full load 240
Consumption idle 70
Weight 845 gr
Dit is volgens de producent >>
De test in het blad Jet Magazine zegt: engine weight 0.87 / + 0.48 165000 rpms 57.4 N >> 300 cc per minuut !!!!!!
installed weight +5 min fuel = 2600 gr !!!! waarvan 1500cc fuel
Klopt beter in de STING was ik al vrij snel > 4 min > aan met eerst landing circuit toe Nu heb ik met 2000 cc : 300 = 6,66 min het net iets rustiger met vlieg tijd zeker als het volgas eraf gaat na de start.

Back