PAF STING EVO

Hallo Ray, in de bovenstaande foto's zit idd al een 6 mm en die bleef prima heel .
Er is dus zeker meer aan de hand Ben maandag bij Berto geweest met de Sting en we hebben een oplossing gezocht.
 
294751-62030ddf76e0be01e2d14cae427b22d8.jpg
 
Gisteravond met de buurman een ritje Huizen - Heerlen - Huizen gemaakt, binnenkort start de buum bij mij de bouwavonden en dan mag hij hier mee aan de gang:
Sting Evo _1_.jpg
 
Laatst bewerkt:
h




Zo die zitten lekker stevig . Wielbaai gaten iets gesoevereind en groen epoxy afgelakt . is weer als nieuw met de veren van Ray. deze heb ik 1 schakel korten gemaakt dus nu net iets meer voorspanning zodat ze beter in de baai lopen.
Zodra het weer kan gaan we weer vliegen !! . Heb nu bij vol plaps een kleine mm aan CROW omhoog op de ailerons gemixed !! Hopelijk springt ze dan niet meer op !!

De, ER 30eVo set B met neuswielbesturing , werken prima met de door- sequencer op de COCKPIT ontvanger van POWERBOX IMG_1212.JPG
 

Bijlagen

  • IMG_1213.JPG
    IMG_1213.JPG
    253 KB · Weergaven: 401
  • IMG_1214.JPG
    IMG_1214.JPG
    338,8 KB · Weergaven: 389
  • IMG_1215.JPG
    IMG_1215.JPG
    161,3 KB · Weergaven: 394
  • IMG_1216.JPG
    IMG_1216.JPG
    159,3 KB · Weergaven: 399
  • IMG_1237.JPG
    IMG_1237.JPG
    229 KB · Weergaven: 397
  • IMG_1238.JPG
    IMG_1238.JPG
    204,2 KB · Weergaven: 377
  • IMG_1254.JPG
    IMG_1254.JPG
    290,1 KB · Weergaven: 337
Haha, dat krijg je met 2 draadje met Exact dezelfde naam ;)
Mhhh, dat moet toch lichter kunnen voor de vleugel dan.

Maar lekker bezig Hans :thumbsup:
 
Goede morgen deze prachtige zomer!! Inmiddels 3 vluchten gemaakt en de landing gear is heel gebleven @ Berto!! EVO 30 is OK met de veren van Ray ! Op de A1 poten van Look.
Neus pootje van ELECTRON voldoet ook prima taxiën gaat strak. Gisteren met een gemene crosswind en buiteling gemaakt:hammer:Moet de nosecone repareren en kielvlak opnieuw vastzetten.L.G zit nog primaIMG_1217.jpg IMG_1219.jpg

Jetcat gaf bij opstarten een TEMP failure Werd te heet en ging uit .:rtfm: Nadat we het PUMP START VOLTAGE terug hadden gezet naar 0.2Volt was het probleem weg. Dit was nog op 0.475 V ivm de nog niet ingelopen pomp, maar behoorlijk hoog voor bijvoorbeeld een P120 .
Je zou verwachten dat er dan een enorme steekvlam zou moeten zijn bij opstarten maar die bleef weg???!! Beter voor onze mooie grasmat..
Start en draai nu op de default : 0.2Volt zoals in de manual staat dus in de pomp nu wel ingedraaid .

Back to the building board
 
Helaas is de Sting niet meer . Schoot net iets te ver door de droge sloot kant is en de vlegel was te veel geknakt om te repareren.
De geweldige LG van Electron EVO 30 zijn top .Hebben niet van de crash gemerkt. Alle ingewanden zijn ook heel gebleven.
Na zware overwegingen tussen Venom van Misch Reeves , de Vampire van Tony Nijhuis en een aantal BMV jets besloten voor de :Dutch RC Kits F-86 Sabre
Vorige week het complete pakket opgehaald bij Berto met hout tank en pipe.
Deze week al wat aan het prutsen en ga er toch aan beginnen! De Skyraider gaat weer even op de plank. Is nog niet helemaal klaar maar gaat er aardig op lijken

IMG_0380.jpg IMG_0378.jpg IMG_0375.jpg IMG_0374.jpg

.IMG_1322.jpg IMG_1323.jpg IMG_1326.jpg IMG_1328.jpg
Ga heerlijk balsa bouwen !!
 
Dank je . wel Heb zeker een vraag . Waar hebben jullie de hoogteroer servo's geplaatst ??? Kan ze nergens vinden ik vermoed voorin en wat heb je dan gebruikt als lang aanstuur as???

IMG_1345.jpg
Gisteravond plotseling een kielvlak gebouwd:banana::yes: Soepel dus ga denk ik lekker door met hoogte roeren en vleugels !! Heerlijk !! Blasa krullen en stof en lijm aan je vingers TOP
 
Back
Top