PAF STING EVO

met de kerst een neuswietbaai gefrot IMG_2228.JPG IMG_2226.JPG
 
HAPPY NEW YEAR :yes:

Nieuw spant gecreëerd net achter de vleugel buis en extra steun onder de turbine plaat . Met plek voor de wieldeur servos KEN NET achter de nieuwe tank!! TOP die scharnieren van REMOTE !! Kunnen met de bijgeleverde piepkleine schroefjes of naar keuze met door en door.IMG_2257.JPG IMG_2250.JPG IMG_2249.JPG IMG_2248.JPG IMG_2247.JPG IMG_2246.JPG
 
Dan zit jouw tank ver voor het zwaarte punt ? Heb je veel spullen die wegen voorin of was dit niet zo nodig?

De accu's; 2x 2S LiPo 1000 mAh (voor de elektronica) en 1x 3S LiFe 1300 mAh (voor de turbine) zitten helemaal voor in de neus. Boven de inlaat.
De rest van de besturing zit daar gelijk achter, dus ook zover mogelijk naar voren.

Daarmee ligt het zwaartepunt (met lege tank) precies op 270 mm vanaf de voorzijde van de vleugel.
Leeg gewicht 6250 gram.

Lekker bezig zo te zien. :thumbsup:
 
Laatst bewerkt:
Mooi spul die POWER BOX stekkers!! En natuurlijk de kleur code ringetjes met nummer en bakboord en stuurboord :kwijl: IMG_2328.JPG IMG_2330.JPG
De neus door servo IMG_2333.JPG

IMG_2334.JPG hoogte roer en neus poot servo
IMG_2335.JPG vleugel stekker met 3 snoeren Power Box en de hoofd brandstof naar JetCat kraan
 
Handig dat ze de kleurcode voor weerstanden hebben aangehouden, dan hoef je niet eens de nummertjes te lezen.
 
Druk de metalen-connectors even goed aan. Van kabel 15 (of 51, lastig te zien hoe om de clips zitten), lijkt het op de foto dat de blauwe draad niet goed is aangeduwd in de plastic connector
 
Back
Top