Pagina terug probleem

Hier hetzelfde, dacht idd ook eerst aan eigen PC, maar heb het op meer systemen.
(Windows XP, Windows 7, IE 7, IE 8, Firefox en Chroome)

ik zie dat ik nu bij elke pagina binnen een topic 2x moet klikken om 1 pagina terug te gaan :s of ik op de rest van het forum ook bij ELKE pagina 2x moet klikken heb ik nog niet gekeken ;)

yup , is een bugje in internet explore 8 , ik dacht dat het aan mij lag :D

zal wel gefixed worden met een volgend updatje van microsoft

Luitjes... Ik ben even bezig geweest, (mijn vrouw wil me echter graag in bed hebben, maar jullie gaan voor...) Bij mij is het probleem nu opgelost... Hoe gaat het bij jullie?

Robert

Het is dus geen bugje in Explorer, niet over explorer de schuld van geven he.. Bill doet ook wel eens goede dingen.. ;-)

Het was achteraf gezien mijn eigen schuld, foutje in template.

Robert

hihi idd het was alleen hier , ik ben ook zoveel aan het browsen hier en heb veel ie raampjes open.
ik dacht al dat het een nieuwe functie was in IE lol :):)

sorry bill ik zal het niet meer doen

[EDIT]
hahaha het is dus wel een bugje want ik heb er nog steeds last van , ik wil net pagina terug gaan in mijn gmail en moet weer dubbelklikken[/EDIT]

en weer wat later ... snap niet wat het probleem is , overal hoef ik maar 1x te klikken , behalve op de gmail pagina daar moet ik 2x klikken om terug te gaan. , ik zal even alle IE raampjes sluiten en zien of het weer normaal is daarna

minuutje later..... het lijkt nu goed te zijn , misschien heeft het iets met de cache te maken , IE8 draait ook een stuk verotter dan IE7
Met IE7 kon ik makkelijk 30+ raampjes tegelijk open hebben , nu met IE8 begint me lappie al misselijk te worden met 15 raampjes.

Laatst bewerkt:
Back