pagina ververst terwijl je nog zit te typen

Hoi, ik heb een probleem, en dat is als ik op een forum een bericht wil typen,(maakt niet uit welk forum) dan ververst de pagina automatisch en ben dan alles kwijt wat ik typte.
Enig idee waar dat aan ligt en hoe ik dat uit kan zetten? Want dat is gewoon vreselijk irritant!!

Ik heb ook zoiets raars gemerkt de laatste tijd.
Een tijdje nadat de pagina geladen is,
wil die wel eens opeens verspringen zonder dat je wat doet.
Ik weet ook niet waar et aan ligt, maar op andere websites heb ik et niet.

He, dacht dat dat aan mij lag maar ik zie ook wel eens gebeuren wat Sven beschrijft.

He, dacht dat dat aan mij lag maar ik zie ook wel eens gebeuren wat Sven beschrijft.

Ik ook weleens, maar dan zie ik ook een post verdwijnen en weer terugkomen omdat die gebruiker zijn post aan het wijzigen was.

Maar wat Retep schrijft, heb ik nog nooit meegemaakt. Wellicht heeft dat iets met je beveiliging te maken.

Geen last van met IE8 (MBF) en Firefox 6.02 (overige fora).

Wel last van per ongeluk op het klep-piemeltje duwen i.p.v. op een lage functietoets: laptop gaat in hibernation :rolleyes:

Control panel -> power options -> choose what closing the lid does -> do nothing

Moet het dagelijks instellen....

Rechter muisklik op de achtergrond -> eigenschappen -> schermbeveiliging -> energie -> geavanceerd

Moet die bij staan

Als je inlogt als administrator zijn die vergrijsde teksten toch een stuk beter te lezen. Of moet ik mijn contactlenzen schoonmaken? Bedankt Roelof :)

Back