Paintjob Acromaster

Hey allemaal,

Een paar weken terug was ik rustig een beetje aan het hoveren(gepruts) met m'n acromaster,
totdat er iemand aankwam met een Kyosho Kelly, en er met een noodvaart doorheen vloog.......

Ik dacht aanvankelijk dat hij niet meer te redden zou zijn, maar dat elapor is toch wel byzonder spul.
Na hem weer in elkaar gelijmd te hebben, er wat nieuwe servo's in gestopt te hebben en een nieuwe motor-as erin te stoppen,
bedacht ik dat dit het uitgelezen moment zou zijn om deze toch wel saai uitziende kist eens een leuk kleurtje te geven.

Het uitgangspunt moest vooral zijn; goed zichtbaar!!
1029335590_6_sPkN.jpeg

Hoewel het allemaal behoorlijk rommelig is, ben ik er zeer tevreden over,
vooral omdat ik nooit eerder zoiets heb gedaan.

Gister heb ik hem getest, en de zichtbaarheid is echt absurd goed!
Op het moment dat je zo hoog zit dat het bijna alleen maar een stipje is,
kan je wel duidelijk zien of dat een rood of een wit stipje is :)

Voor het rood heb ik 2 busjes Tamiya TS-49 (bright red) gebruikt.
Voor het zwart 1 busje TS-29 (semi gloss black).

Overigens zijn de geblokte vlaggen, en de lijn tussen het rood en wit gewoon merkstift :roll:

Laatst bewerkt:
Zo, mooi gedaan !!
en waar was die breuk trouwens want je ziet er nou niets meer van (had het niet geweten als je het niet gezegd had)

Zo, mooi gedaan !!
en waar was die breuk trouwens want je ziet er nou niets meer van (had het niet geweten als je het niet gezegd had)

Achter de vleugels lag hij helemaal doormidden, maar het paste perfect weer op elkaar als een puzzel!
Verder lagen het hoogteroer en de linker aileron eraf, en was de linkervleugel op meerdere plekken beschadigd.
Verder zijn het ook niet zulke goede foto's, dat scheelt ook wel :rolleyes:

Back