Best MBF'ers,
Toch maar even een (wanhopige?) post hier op het forum. (meestal maak ik mij niet zo druk over pakketten, worden altijd na verloop van tijd wel bezorgt maar nu toch)
Pakketje bij HobbyKing besteld (nummer 15 onderhand). Keurig betaald met PayPal op 3-8-2011. 8-8 een mailtje van de 'checker robot' dat mijn pakket verstuurd is. In deze mail staat mijn correcte adres vermeld.
Op de site van HK is het volgende trackingnummer te lezen: RB356788485HK. Bij het opzoeken van dit nummer vind ik:
Meteen contact opgenomen met HobbyKing natuurlijk. Op de live-chat helpt een vriendelijke mevrouw mij en komt er het volgende bij de order te staan:
Ze waren er dus mee bezig. 4 september had ik nog steeds geen reactie ontvangen en heb ik maar weer opnieuw contact opgenomen, dit keer via een ticket in het Service Center.
Vriendelijk geholpen door ene John. Hij legt mij uit dat ze onderzoek gaan doen waar mijn pakket gebleven is. Ook iets dat als het postbedrijf mijn pakket verloren beschouwt , ze het pakket opnieuw zullen versturen.
In de tussentijd niet stil gezeten natuurlijk, even contact opgenomen met PostNL. Daarbij heb ik gevraagd of ze misschien mijn RB356788485HK nummer op konden zoeken in hun systeem. (kan mij nog herinneren dat bij het opzoeken van een 3S nummer altijd de RB..HK tracking in het 'commentaar' stond) Er werd mij verteld dat mijn pakket niet in het systeem voor kwam.
Vandaag kreeg ik echter dit te lezen bij de orderstatus:
Dus hoe kan ik deze situatie nu verder aanpakken? HKP bevestigd dat mijn pakket ergens bezorgd is. (maar waar? Zweden of Nederland?) Douane kan ik ook niet bellen, ze geven nadrukkelijk aan op de site dat hun niet weten wat de situatie van pakketten is..
Hoop dat jullie mij een goede raad kunnen geven... Of gewoon nog langer wachten?
Toch maar even een (wanhopige?) post hier op het forum. (meestal maak ik mij niet zo druk over pakketten, worden altijd na verloop van tijd wel bezorgt maar nu toch)
Pakketje bij HobbyKing besteld (nummer 15 onderhand). Keurig betaald met PayPal op 3-8-2011. 8-8 een mailtje van de 'checker robot' dat mijn pakket verstuurd is. In deze mail staat mijn correcte adres vermeld.
Op de site van HK is het volgende trackingnummer te lezen: RB356788485HK. Bij het opzoeken van dit nummer vind ik:
Mooi, keurig optijd maar... Zweden? Volgens mij woon ik nog steeds gewoon in Nederland...Destination - Sweden
The item (RB356788485HK) left Hong Kong for its destination on 10-Aug-2011
Meteen contact opgenomen met HobbyKing natuurlijk. Op de live-chat helpt een vriendelijke mevrouw mij en komt er het volgende bij de order te staan:
tracking shows heading to Sweden
chris 17/8/11
Open investigation
JLam 17/8/11
Ze waren er dus mee bezig. 4 september had ik nog steeds geen reactie ontvangen en heb ik maar weer opnieuw contact opgenomen, dit keer via een ticket in het Service Center.
Vriendelijk geholpen door ene John. Hij legt mij uit dat ze onderzoek gaan doen waar mijn pakket gebleven is. Ook iets dat als het postbedrijf mijn pakket verloren beschouwt , ze het pakket opnieuw zullen versturen.
In de tussentijd niet stil gezeten natuurlijk, even contact opgenomen met PostNL. Daarbij heb ik gevraagd of ze misschien mijn RB356788485HK nummer op konden zoeken in hun systeem. (kan mij nog herinneren dat bij het opzoeken van een 3S nummer altijd de RB..HK tracking in het 'commentaar' stond) Er werd mij verteld dat mijn pakket niet in het systeem voor kwam.
Vandaag kreeg ik echter dit te lezen bij de orderstatus:
HKP confirms the parcel was delivered on 15/8/11
Janet 14/9/11
Dus hoe kan ik deze situatie nu verder aanpakken? HKP bevestigd dat mijn pakket ergens bezorgd is. (maar waar? Zweden of Nederland?) Douane kan ik ook niet bellen, ze geven nadrukkelijk aan op de site dat hun niet weten wat de situatie van pakketten is..
Hoop dat jullie mij een goede raad kunnen geven... Of gewoon nog langer wachten?