Pampa 2006 video van24min klaar!

Zo te zien was Rene mij voor ;-)
Ik zal dan maar ineens de "officiële" link naar de nieuwe film geven:

Jets over Pampa 2006

(http://www.pmf.be/jopvideo2006/)
Meer opties voor het bekijken van de film staan op deze pagina: http://www.pmf.be/jopvideo/

Veel plezier ermee!
Laat ook zeker weten wat je ervan vind, wat goed is en wat niet. De volgende films kunnen er alleen maar beter door worden :wink:
Ik heb ook de muziek wat stiller gezet tov de motorgeluiden, dat was een opmerking die vorig jaar gemaakt werd, dat de motoren niet goed meer te horen waren door de luide muziek.

Misschien ook even reclame maken voor ons foto-album. Daar vind je niet alleen foto's van de voorbije Jets over Pampa 2006, maar ook van vorige edities en andere evenementen van PMF.

@Rene: Neem eens een kijkje op deze pagina (http://www.pmf.be/jopvideo/), daar vind je info over hoe je best linkt naar de Jets over Pampa films, want bvb de links naar edities 2004 en 2005 bestaan niet meer. De films komen wel terug online maar niet meer op die locatie.

Complimenten voor het monteren van de film Nard,elk jaar ben ik weer verbaast hoe mooi je het Jetgebeuren weer in beeld hebt gebracht.
Ik zal komende week je website op mij site zetten,dus een beetje reclame
voor je buiten Europa . :wink:
:wink: Groetjes Rene.

Ik wil hier mee mijn grote verwondering uitspreken aan de piloten.
Maar vooral ook aan de camera man.
Alles is super mooi in beeld gebracht.
Vast een zenuwvrije pols, hoe krijgen ze het zo gedaan :thumbsup:

Het enige minpuntje van sommige vliegers vind ik, de te hoge G krachten trekken.
Dat is niet echt schaal meer.
Ook al kan ik de cick ervan wel begrijpen.

Bertus zei:
Ik wil hier mee mijn grote verwondering uitspreken aan de piloten.
Maar vooral ook aan de camera man.
Alles is super mooi in beeld gebracht.
Vast een zenuwvrije pols, hoe krijgen ze het zo gedaan :thumbsup:

Dankjewel voor de positieve commentaar! Dat overtuigd me elk jaar om een nieuwe film te maken, want er kruipt toch een hoop tijd in.

Wat betreft het stabiel filmen, je moet idd zo relaxed mogelijk staan, en enkel met je middel draaien. Dus niet rondstappen ofzo.
Je gebruikt ook best het vizier (viewfinder) en niet het schermpje op de camera, zo kun je de camera met je TWEE armen tegen je hoofd houden en dan is het een stuk stabieler dan los uit de hand (je ziet er wel niet uit als je zo staat, maar da's niet aan de film te zien :lol: )

Je blijft echter kleine trillingen houden en die zijn ook te zien in de film. Maar omdat de filmpjes op internet in een lagere resolutie staan kun je de fijne trillingen daar niet zien.

Wat ik onlangs nog geprobeerd heb is een gewicht tegen de camera te houden zodat je met een zwaarder geheel kunt ronddraaien. Hoe zwaarder de camera is, hoe moeilijker je hem in beweging brengt en dat ie dus trilt. Daarnaast zorg je best ook nog voor iets waarmee je de camera tegen je borst kunt laten rusten (heb ik eens ergens gezien).

En nu maar hopen dat ik door deze tips te geven volgend jaar niet te veel concurrentie krijg :wink:

Wat je zegt over de G-krachten, da's idd niet schaal meer maarja, de toestellen op zich maken dan weer veel goed...

Rene microturbine zei:
Ok Nard ik heb je site gelinkt op m,n link pagina.. :wink: :idea:
Eigenlijk is het niet mijn site, maar de site van PMF (waar ik lid ben). Het is ook PMF (Pampa Modelfighters) dat elk jaar deze Jets over Pampa organiseerd.
't Is maar dat je 't weet...

Maar bedankt voor het linken :wink:

Back