Pampa III schaal 1 op 5

Zo bijna klaar voor het spuiten van mijn Pampa III. In de komende weken krijgt hij dan echt kleur. Heb er wel 3 jaar over gedaan om zo ver te komen.

Hier wat foto's.
Pampa_III.jpg

Pampa_1.jpg

Pampa_2.jpg

Pampa_3.jpg

Pampa_4.jpg

Ray: dus daar was je mee bezig :cool: maar het ziet er goed uit ,ben benieuwd straks word nog druk op Deelen met al die schaal kisten.

gr
Dick:xmas:

Hoi Ray,

Mijn eerste gedachte was: Alpha jet... Maar dan had ie wel alpha jet geheten...
Wikipedia bracht uitkomst!
Leuk man, is dit een kit of heb je hem van de grond af gebouwt?
Ziet er erg schaal uit, ben benieuwd!

Hee Ray,

Zoals al eerder gezegd een geweldige kist kijk er naar uit om hem volgend jaar een keer op Deelen te zien.

Grt en bouwse (hoop voor je dat de boterhammen blijven komen ;-) ).
Berto.

Yes, hij is geheel wit. Nu een paar dagen drogen en dan kleuren erop.

Nu eerst naar het nieuwe jaar.

Allemaal een goed 2014 met veel vlieguren.

we wachten vol ongeduld af;)
He Ray ook jij en je gezin ook een goed 2014 toegewenst.

Gr
Dick.

Zo tweede kleurtje er bijna op. Wat een afplak sessie zeg en dan nog 4 kleuren te gaan en de ook de romp nog;)

Pampa_5.jpg

Pampa_6.jpg

Sommige vlekken die te zien zijn zijn de plekken waar nog afplakfolie zit. Alleen de contact randen moesten vrijkomen zodat de 2K lak geen dikke randen achterlaat.

Ga van het weekend weer verder.

Gaat goed met Ray, Zondag ben je toch wel op de club :celebrate:anders moet ik al die olie bollen naar binnen werken.

gr
Dick

Zo na 7 uur plakken en spuiten eindelijk weer een kleurtje.

Pampa_7.jpg

Pampa_8.jpg

Ook mijn verf is nog nat Dick.

Romp staat ook de donker blauwe baan op. Maandag maar weer eens plakken voor het zilver en later in de week de licht blauwe.

Dus nog ff wat werk.

Kon het niet laten

Was bezig met opbouw en kon het niet laten om hem toch ff snel in elkaar te zetten.

Pampa_9.jpg

Pampa_10.jpg

Pampa_11.jpg

Rustig verder en in komende weken toch maar die cockpit afmaken. Heb trouwens een hekel aan dat glas plakken.

Berto,

Wat ben je snel met een reactie dus niet in het bouwhok werken aan de L39.
Ik mocht er ff uit maar zo weer terug voor boterhammen:)

Nop, de vrouw sporten, ik op de kinderen passen, huis stofzuigen, afwassen etc.
Ff geen bouwen dus :-(

Netjes hoor! Ik heb ook altijd een hekel aan die canopies.... komt meestal wel goed maar tis zo'n senicure klusje. Trouwens...., dat ding bestaat toch echt in die kleuren? Meedoen met F4G dit jaar??? :D

Groetjes,

Yip, zie eerste postje. Nee, F4G daar is hij niet zuiver genoeg voor. Wie weet sport-schaal maar ik denk dat ik te weinig tijd ga krijgen (training WJM2015 piloten ;))

Back