Hallo allemaal!
Na wat proefmodelletjes te hebben gemaakt heb ik nu toch een mooi model in mijn ogen aangeschaft.
Het gaat hier om een panther ausf d van Italeri!
Ik hoop dat door het plaatsen van dit bouwverslag ik veel dingen van jullie kan leren.
Kritiek is zeker welkom! maar houd in gedachte dit is mijn eerste Echte Model.
En Hups in de primer!
En dan kom je erachter dat de binnenkant van je luikje nog originele kleur is, even met a4tje eronder bijwerken zodat ik het motorblok niet mee primer!
Even de wieltjes eronder voor het zicht hoe hij eruit komt te zien! Dit zijn de standaard vinyl tracks, iemand enig idee hoe ik deze kan laten doorhangen?
Ben tot nu toe een kleine week bezig maar schiet al op!
Straks moet ie gespoten worden, maar heb zelf (nog ) geen airbursh dus dat word nog even uitdokteren hoe ik het ga doen
Nogmaals Kritiek is welkom, maar rememberhhet blijft me eerste egte model!
Mvg Niels
*EDIT Grotere foto's geplaatst*
( dit is hetzelfde verslag als op Modelbrouwers forum voor je het vraagt!!!! )
Na wat proefmodelletjes te hebben gemaakt heb ik nu toch een mooi model in mijn ogen aangeschaft.
Het gaat hier om een panther ausf d van Italeri!
Ik hoop dat door het plaatsen van dit bouwverslag ik veel dingen van jullie kan leren.
Kritiek is zeker welkom! maar houd in gedachte dit is mijn eerste Echte Model.

En Hups in de primer!

En dan kom je erachter dat de binnenkant van je luikje nog originele kleur is, even met a4tje eronder bijwerken zodat ik het motorblok niet mee primer!

Even de wieltjes eronder voor het zicht hoe hij eruit komt te zien! Dit zijn de standaard vinyl tracks, iemand enig idee hoe ik deze kan laten doorhangen?

Ben tot nu toe een kleine week bezig maar schiet al op!
Straks moet ie gespoten worden, maar heb zelf (nog ) geen airbursh dus dat word nog even uitdokteren hoe ik het ga doen
Nogmaals Kritiek is welkom, maar rememberhhet blijft me eerste egte model!
Mvg Niels
*EDIT Grotere foto's geplaatst*
( dit is hetzelfde verslag als op Modelbrouwers forum voor je het vraagt!!!! )
Laatst bewerkt: