Pantzergroup uitgebreid

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door Beethoven, 6 apr 2005.

  1. Beethoven

    Beethoven

    Lid geworden:
    9 dec 2003
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Gouda
    Gisteren mijn panther van Hen long binnen gekregen .
    Wel wat verschil met mijn King Tiger van Tamiya scheelt wel wat kilo`s maar de pather doet het goed en zit er wel redelijk uit voor het geld.

    Zal hem binnenkort toch eens buiten gaan uit proberen verlopig alleen even de hond mee gepest :p
     
  2. Jurrie

    Jurrie Guest

    Mja, ik weet niet wat ik ervan moet denken....

    Volgens mij lijktie niet goed genoeg(exterior)

    Ik vind de Tiger 1 van Hen Long veel meer op de "echte" lijken dan de Panther

    Of zeg ik nu rare dingen :D

    Jurrie
     
  3. Dikkie

    Dikkie

    Lid geworden:
    18 feb 2005
    Berichten:
    1.067
    Locatie:
    Den Helder, NL
    De panther is toch een Tiger V? dan zel er wel verschil in moeten zitten lijkt mij :)
     
  4. Heren heren toch....de Panther is een Panzer V en de Tiger een Panzer VI, een Tiger V bestaat dus niet :wink:

    Voor het geld heb je denk ik best een leuke tank aan zo'n Hen Long, zelf nog een beetje wat verherbouwfreubelen en je hebt toch een leuke 1/16 tank.
    Is het jullie trouwens al opgevallen dat de gun mantlet van de Tiger I verkeerd om zit........en er kloppen nog wat dingetjes niet....maar ja, het is geen Tamiya natuurlijk maar die kost ook ff meer.
     
  5. Beethoven

    Beethoven

    Lid geworden:
    9 dec 2003
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Gouda
    Jep dat bedoelde ik mijn Tamiya King Tiger oftewel Tiger II koste toch een hele berg duite meer dan de Panther en dat dan de panther net wat minder ach ja
     

Deel Deze Pagina