parelmoer verf voor lexaan body

hallo, ik wil binnenkort een nieuwe body gaan kopen en hem dan zelf spuiten. Nu heb ik in de M-auto gelezen dat er sinds kort ook verfbussen zijn met parelmoer tinten.

Ik heb nog nooit een kap gespoten. Is dit gewoon simpel te doen door de kap gewoon met een verfbus te spuiten? daarnaast natuurlijk wel ramen afplakken en zo...

Maar ik zou dan dus mijn kap een parelmoer/parlemoer kleur willen geven zoals dit:

cfi-190__-_c_20030624.jpg

Let niet op de vrouw die er bij staat :P

dat is dus parelmoer paars/groen. Ik zou mijn kap wel groen/geel willen hebben. Heeft iemand hier ervaring mee. met de parlemoer kleuren?

Ik heb niet veel ervaring met parelmoer kleur, maar ik heb wel een vraag aan jouw. Welke kleur heeft de auto in jouw avatar?? Dat is een kleur waarnaar ik opzoek ben. :D

@ Hans, Ik keek even naar je leeftijd. ik denk niet dat je 5 bent ofwel :s

@ bedankt voor de link erik!

@Sander, ik zou de kleur echt niet weten. Ik heb deze foto lang geleden op internet gevonden. het is wel een modelauto, dus de kleur zou moeten bestaan. Het is goud/geel achtig.

Erik, hoe moet je deze kappen dan spuiten en wat heb je daar voor nodig?

Ik heb die kleur van die avator bij pitstop zien staan en hij was niet van tamiya, ik zal even op de site kijken.

even gekeken

Het is van custom colors, inca yellow ice bestelnummer tenminste dat denk ik 0145/1286

Back