park flyer

ik ga men licht eens opsteken bij een club.
maar omschrijf zoiets niet als beton want het zijn dunne platen beton met een serieuze grote korrel.
ze spuiten de bovenste laag ervan zodat de korrel zichtbaar wordt. is niet echt beton he.
maar jullie hebben gelijk.
tis gevaarlijk.
groentjes wim

Effe :offtopic: over dat beton van dat huisje, Ik heb er nog een stukje van thuis liggen als aandenken. De binnenzijde bestaat uit een soort jutte vezel of iets in die trend. Dan komt er een laag van 3 cm beton met om de 10 cm een 4 mm dikke metalen staaf. Volgens mij mag je daar enkele keren met een behoorlijk zware hamer opslaan om er doorheen te komen die Pyranha had maar een klap nodig.

Overigens toch verstandig dat je naar ons luisterd en eens je licht gaat opdoen bij een club in je buurt. Schrik alleen niet als zij hetzelfde advies geven als wij gedaan hebben.
Neem om te beginnen bijvoorbeeld een bouwdoos van de Electra van Goldberg, dit is een mooie goedvliegende electrozwever die eenvoudig van opzet is en daarnaast ook nog eens makkelijk te bouwen is. Leer daarmee op een club vliegen en begin daarna eens met het zelf ontwerpen van modellen.

Back