Parkfly demo vliegers gezocht

• Topicstarter Topicstarter Theo Coenen
  • Startdatum Startdatum
T

Theo Coenen

Guest
Onze vereniging is gevraagd om een demo te geven tijdens een bevrijdingsfestival op het terrein van een geestelijk gehandicapten voorziening. Nu hebben wij maar 2 of 3 piloten die dit aankunnen en zoeken wij nog enkele mensen die ons mee willen helpen. Het geheel vindt plaats op 19 Augustus van 14:00 tot 16:00 uur. Het "vliegterrein" is 100x50 meter met erom heen enkele lage bomen. Daarvoor dus alleen maar parkflyers of indoor toestellen en natuurlijk de echt ervaren vliegers.

Ook kunnen we enkele warbirds gebruike als static display, aangezien zo rond de klok van 16:30 uur een flyover is van enkele grote warbirds, welke dat dit zijn is mij niet bekend.

Hij/zij die mee wil doen gelieve zich bij mij te melden via PB of mail.

de dichtsbijzijnde vereniging is ook al benaderd voor hulp en steun.

Hallo Theo,

Misschien ben ik voor de vakantie in de buurt maar of ik wat te vliegen bij me heb weet ik niet je hoort van mij.

Groet Peter

klopt, voor velen van jullie is het ver weg. Ik doe het puur en alleen voor de waardering die je krijgt van die mensen. Ik wil zelfs gaan proberen om ze te laten voelen hoe het is om eens te vliegen aan de kabel. Mijn easystar en de zenders verbonden via de kabel zijn er klaar voor.

Ik heb ooit eens voor dit soort gehandicapten een demo gegeven met de hondenvereniging. Als eerste mijn "oude" hond bij zo een gehandicapte in een rolstoel op schoot "geparkeerd" en toen mijn andere hond opgehaald om een gehoorzaamheidsdemo te geven. Na afloop van die demo de "oude" hond weer opgehaald en vanuit dat "publiek" ingezet voor een demo in het bijtwerk. En na het bijtwerk weer terug tussen de mensen om ze met de hond te laten spelen. Prachtig om dan te zien wat de reacties zijn.

Hmm. of ik nog een blacky oid in elkaar geputst krijg, dan is er een 2e probeer kist

Theo,

ik had je graag uit de nood willen helpen, ware het niet dat ik dat weekend op de vliegshow in Denderleeuw zit.

Ik vind het wel fijn dat je zoiets voor deze mensen wilt doen ! Dat moest aangemoedigd worden;

Maak er een fijne crashvrije dag van !

Groetjes,

Davy

jep, heb een dergelijke show ook een keer mee gemaakt en dat was erg leuk! Vandaar dat ik wel intresse heb. ik houd het in mijn achterhoofd...

MrBean zei:
Theo,

ik had je graag uit de nood willen helpen, ware het niet dat ik dat weekend op de vliegshow in Denderleeuw zit.

Ik vind het wel fijn dat je zoiets voor deze mensen wilt doen ! Dat moest aangemoedigd worden;

Maak er een fijne crashvrije dag van !

Groetjes,

Davy

idem, mjah bij mij zijn er wel meer factoren die er toe maken dat ik niet kan komen

1:jullie zullen me niet als "echt ervaren piloot" beschouwen,wat logish is als ik nog maar een half jaar vlieg :wink:
2:zit ook in de airshow van mijn club...
3:ik geraak er niet

Ik vind het spijtig maar vind dit initiatief echt top :thumbsup:
Veel succes gewenst!

mvg sven

Wij doen het voor de bewoners/gasten van ons terrein, spelderholt. allemaal geestelijk gehandicapten soms ook fisiek. Iedereen heeft het altijd erg naar de zin inc. de begeleiding :wink: . we zorgen ervoor dat een groot brandstof/beziene model wat wind tegen ze aanblaast , geeft veel blije gezichten.

Als het dichtbij was kon ik, lijkt me nu niet te doen. Wel een erg goed idee.

misschien is het ook leuk om een paar x-twins mee tenemen die kunnen toch bijna niet kapot. ik zou weel willen komen maar heb bijna geen ervaring. verder een heel leuk iedee

Hoi Theo,

Ja klopt als je die koppies van die gasten ziet dan weet je dat je ze een stukje levensgenot biedt wat wij normaal vinden en dat doet je echt goed als goed mens.

Wij hebben dat vroeger ook met de ARMC in Apeldoorn georganiseerd en er waren die met hun mond de stuurknuppel bestuurde, dan ben je een grote kerel als je geen brok in je keel krijgt, ik dus wel en dan wardeer je gelijk hoe gezond je wel bent en wardeer je dat weer.

Als ik het eerder had geweten was ik zeker gekomen, ik heb nu al afspraken gemaakt, heb je ook geen zak aan weet ik wel maar laat het ons dan eerder weten als je zoiets organiseerd.

Helaas ben ik op vakantie in het buitenland. Hoewel ik reken mijzelf (nog) niet tot de geroutineerde vliegers.

Theo, mogelijk kan je naast de parkflyers, warbirds en slowflyers ook iets doen met de micro DLG's. De eerste keer dat ik dat zag stond ik met open mond te kijken en het verbaasd me nu nog steeds hoeveel bekijks je hebt door gewoon een 60cm felixje voorzien van RC naar ruim 20m hoogte te smijten.

zo maar een ideetje :roll:

Ruud

Hoi Theo,
Voor welke datum moet je het weten?? voor mij is het niet zo ver, maar normaal hebben we ook geluidsmeting (door de gemeente) op de club maar ik weet nog niet hoelaat.
(de beech evt static en een parkflyer(wilga2000) gaan samen in de auto :wink: )

een week van te voren is voldoende. dan kan ik in die week iedereen het adres toespelen.

Back