Parkflyer

• Topicstarter Topicstarter Ruben-F3M-Electro
  • Startdatum Startdatum
Motors zijn perfect betrouwbaar. uitbranden is meestal dat ze motors overbelasten. Geen schrik hebben om te kopen ;)
Oké, bedankt lindert, en moest hij opbranden, zal het wel goed te doen zijn een andere motor erin te steken, en voor deze prijs. Maar ik heb nooit iets van de VS bestelt, hoe werkt dat, iemand idee ervan? Betaling, shipping,...

Ik hoop dat ron dit leest!

Hallo,
Ik heb nog een paar dingen te zeggen, maar ga me niet kwaad maken. Ik vraag me af of mensen wel juist beseffen wat trollen is. Het is geen zever dat ik met 3D ben begonnen, die foam dingetjes zijn erg stevig om deze tijd. Ik heb eerder het idee dat forumleden tegen mij zijn. Ik deel gewoon met anderen wat mijn ervaringen zijn met modelbouw. Ik zit 7 jaar in het vak, maar van bouwen heb ik geen verstand. Dan geloven mensen weer niet dat een "snotbel" van 15 7 jaar ervaring kan hebben. Zo jagen ze me de kast op! En ik weet ook niet alles, zoals gezegd, van bouwen heb ik geen verstand. En als mensen niet bereid zijn om mensen met al dan niet wat meer ervaring te helpen, kan ik ook niets aan doen. De reden waarom dubbelaccount(in dit geval 3): hier zijn problemen op het internet, ene account valt weg en dan heb ik back up, ook sociale netwerkpaginas als facebook, netlog, twitter, msn, ... werken hier niet. Nu, in de twee andere accounts heb ik een typfout gemaakt, dus die werken niet!!! Maar trollen, was zeker mijn bedoeling niet, en als mensen mij niet geloven, over ervaringen en ondervindingen, tja... Ik kan niet meer zeggen als: sorry, het was niet verkeerd bedoelt! Ik wil ook bijleren en andere mensen iets bijbrengen wat ik al weet van die 7 jaar !!! Ik ontvang graag een reactie!! Dank, ruben.

Oke, laten we proberen verder te gaan zonder onnodige opmerkingen. Je kunt kiezen om te helpen of niet, andere zaken hoeven niet neergetyped te worden.

Back