Weet inmiddels doordat ik verschillende pm's en emails gehad waar mensen hun ParkFlyers vliegen, heel hartelijk bedankt daarvoor.
Het erge vind ik dat deze mensen niet openlijk durven zeggen waar ze ermee vliegen, vanwege de houding van velen tegenover de plek die ze ervoor kiezen.
Heb inmiddels besloten om het mijn streven te maken om m'n ParkFlyers proberen onder de 500gr te bouwen of aan te passen tot ze eronder komen. Ook heb ik een nieuwe zender erbij die minder dan 1km bereik heeft en blijf ik vele km's bij de club vandaan, hoeft niemand zich zorgen te maken.
Verder stel ik voor om het forum aan te passen en alleen bereikbaar te maken voor mensen die bij een club aangesloten zijn (of een aparte wildvliegers sectie aan te leggen), heb je dat gezeur ook niet meer. Snap dat sommige mensen zich aan wildvliegers ergeren, maar je kunt ze niet steeds blijven aanvallen en negeren, ook zij hebben het volste recht om hun modelvlieg hobby uit beoefenen. Wettelijk gezien kan je daar niets aan doen, het is helemaal legaal zolang je de regels in acht neemt.
Je kunt ook niet stellen dat je per se moet vliegen op de club en dat het daar alleen maar mag, dat is gewoon onzin. Goed, uiteraard is het beter voor een beginner om dat te doen, maar geef dan advies en niet van dit moeten alsof het daar alleen maar mag.