Parkfun Axial 3d

Hoi,
Heb vorige week bij albatros een heli gekocht.
Het is een parkfun axial 3d die vliegt op 2.4 ghz.
Heb er al mee gevlogen en vliegt heel goed!
Heeft er iemand meer info enzo van voor reserveonderdelen en dergelijke,want er staat op internet niet veel info van.
Dit is hij:

full

Als je juist moet weten hoe iets het is kijk dan op: Helicopters Elektro de onderste heli

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi!

zo te zien op je foto, heb je veel kans dat onderdelen van walkera kunnen passen.
zo denk ik al aan de rotorbladen, ik heb mijn heli hier naast me staan en de gelijkenis is treffend.

groetjes.

ps: kijk eens bij " vliegshop.nl" onder de coaxialen.....daar ga je hopen parts vinden.

hallo, mijn vriend heeft de protech helixx 3d maar die is nogal onbestuurbaar vind ik. Ik vlieg met de graupner bell 47g en die is pakken stabieler en beter, hebben ze mss ook in alba.

De protech helixx 3d zijn ook wel goed maar zijn niet hetzelfde als die van mij.
Die van mij vliegt naar het schijnt toffer,beter,stabieler,... als de graupner bell 47g
Nu nog eens iets ik heb daarjuist iets te hard neergekomen en nu vliegt hij niet echt meer goed. En de Stabilizer set staat ook wat scheef zou ik een andere Stabilizer set moeten kopen??

Hallo,

Ik las je bericht en zie dat het van juni 2008 is.
Waarschijnlijk weet je al waar je onderdelen kan kopen, maar mocht het niet zo zijn
dan kan je hier even kijken:

PK Model Racing

groet,
Peter Weidema

Back