parkhawk en cybird

Discussie in 'Ornithopters' gestart door Niek, 7 mrt 2003.

  1. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
  2. Vinze

    Vinze

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    1.022
    Locatie:
    hellevoetsluis/ EMCR Rozenburg
    waanzinnig dingen blijven het toch. maar eeh welke was nou ook alweer welke. (onder volgens mij de cybird?)

    onze waarde vriend Q te Pijn*** heeft sinds kort ook een Orni in zijn assortiment. schijnt een eigen onwikkeling te zijn met spinaker vleuges koolstof buizenframe. alleen een triplex-rompbasis. lijkt me erug fragiel. ze beweren dat de abs schalen van de romp de stevigheid goed maken.

    gaat weg voor iets van 249 ofzo.

    regards,

    Vinze
     
  3. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    onderste is Parkhawk, bovenste is cybird

    over die orni bij Q weet Theo C volgens mij meer...
     
  4. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Die ornithopter bij Quartel is een Kestrel deze is gemaakt door de firma die als eerste de Parkhawk van Sean Kinkade op de markt bracht. Aangezien Sean Kinkade de vraag naar de Parkhawk niet kon bijbenen is die firma begonnen om in samenspraak met Sean Kinkade parkhawks te produceren. Toen kinkade merkte dat hij minder verdiende hieraan werden de contracten verbroken en is die Firma deze blijven maken onder en heeft deze onder een andere naam uitgebracht. Enkele maanden geleden had ik contact met die firma en kreeg ik dat al te horen. Wel is de prijs van 249 euro (zonder accu) iets te hoog. In de states kost hij $199.00 met accu. Quartel heeft op deze prijs 5% korting gekregen en heeft er maar 5 gekocht. Bij afname van 10 is er meer korting en dan met accu.
     

Deel Deze Pagina