Ik heb ook zo'n Parkjet sinds oktober.
Die originele motormount heb ik nooit gebruikt, ik ben meteen naar die aloy stick mount gegaan die ze mij aanraadden op de site, die past ook mooi op dat stukje balsa dat er aan hangt.
Dat geheel heb ik gewoon vastgelijmd (UHU por = iets elastischer dan epoxy dus vangt trillingen op) en het is nooit los gekomen

De motor heb ik dan aan die mount gehangen met een elastiekje tussen de mount en de motor geklemd om ook daar nog eens trillingen op te vangen.
Voor het geval je nog aan de bouw moet beginnen raad ik je ook aan om de besturing bovenop de vleugel te plaatsen ipv eronder omdat de servo's anders gestript worden bij een ruwe landing.
Ik heb dezelfde 30A regelaar als hierboven, met de mkII motor en verschillende lipo's.
2s 1000mah vliegt goed (120km/h) maar toch moeilijk in de lucht te krijgen.
3s 1300mah vliegt 160km/h
3s 1550mah even snel, maar het extra gewicht zorgt dan dat hij sneller is in een duik en ook dat hij minder gevoelig is voor windstootjes.
Nooit CG problemen mee gehad
Filmpje van enkele vluchten:
Modelbouwforum.nl - - EPO Parkjet
Onlangs gecrashed en helaas is de foam niet meer te repareren, nu is dus een nieuwe kit onderweg
Bij de volgende ga ik er ook voor zorgen dat de vleugels en staarten afneembaar blijven, zodat ik hem makkelijk mee kan nemen op reis

zoals hier gedaan is:
GKNT8ctT_as[/media] of custom detachable wing & stabilizer - YouTube
Grtz, Thomas