parkzone corsair gekocht, nu wat vraagjes

China, da's waar ook, zal inderdaad niet loodvrij zijn. Dan is het gewoon matig/slecht soldeerwerk. De 'helling' van soldeerverbinding moet hol zijn, als bij een vulkaan, niet bol.

iemand ervaring met kromme motor asjes uit de motor krijgen bij de parkzone corsair?

heb er op youtube een filmpje van gevonden, maar daar zitten er inbusjes in het voorste motor deel. bij het type dat ik heb is dit helaas niet het geval.

krijg het asje dus nit los van het voorste motor deel.

tips? ervaringen?

bvd.

laat maar, ik heb het antwoord zelf gevonden.

Meppen met n hamer.:eek:

nieuwe asje is besteld dus hopelijk is ie binnenkort weer airborne.

het lager kreeg bij de klappen niet zo erg op zn lazer. de as zit in het buitenste deel van de motor geperst, daardoor was de hamer nodig, de lagers zitten los op het asje.

de lagers zijn dus nog redelijk, al hebben ze vast ooit beter gelopen.

heb nu mn lipo verkloot en ben op zoek naar een gunstig geprijsde nieuwe.

wie weet welke packs van HK dezelfde stekker hebben als de parkzone ESC?

heb nieuwe Turnigy accus van HK (3S 2200 Mah 30c) en dat vliegt super, hoefde niets aan het CoG te doen en past perfect in de romp zonder speling.

heb 't idee van meer power en zeker langer vliegen als met de originele accu. 12 min rondscheuren is geen probleem

maargoed een nieuw probleem heb ik ondertussen ook..

hebde Corsair vandaag weer eens met de neus de grond in geboord...

alles alweer netjes gelijmd (UHUPor is je beste vriend met zo een schuimpje:p) maar helaas wil de motor/ESC niet meer.

Bij contact met zender zijn er oppeens 2 piepjes te horen, dit was vroeger maar een piepje, en op het gas komt geen reactie.

iemand hier ervaring mee? bestaan er te verhelpen storingen in een ESC of is ie direct overleden? geeft nog wel stroom naar ontvanger en servo's.

de piepjes komen overigens uit het motortje zelf en dat trilt dan ook een beetje. :confused: Grappig dat er geluidjes uit kunnen komen maar liever zou ie ook draaien..

iemand een idee?

Alvast bedankt.

its a war bird! ;)

filmpjes al gekeken?

alle gekheid op n...

iemand een idee van de 2 piepjes en het niet reageren op t gas?

Back