Nou...............dan ik ook maar even.
Vlieg inmiddels ook al een tijdje met de Wildcat. (Hell Cat)
Het is een vrij kort en gedrongen toestel.
Helemaal als je het vergelijkt met de andere Parkzone warbird kisten.
Ik heb de Wildcat niet gevlogen met de stock motor set up.
Gelijk vanaf meet af aan de Bare Bone kist voorzien van een Brushless 1450KV outrunner van RC-Timer en 60A HiModel regelaar.
Heb er een 9X7 prop opzitten.
Toestel vliegt naadje strak.
Met weinig wind een genot om mee te vliegen maar.........vond de Parkzone Mustang net effe iets fijner in aansturen en vlieggedrag.
Zijn minieme verschillen, maar vind ze wel voelbaar.
De kist zelf vliegt met mijn snellere motor een stuk beter met meer wind.
Uitleg waarom zal hier niet behoeven denk ik.
Maar hoe je het ook wend of keert, het blijven allemaal Parkflyers die warbird toestellen van Parkzone.
En ik heb gemerkt dat of je nou met een stock versie vliegt of met een ge-upgrade dat dit soort toestellen echt het allermooist en strakst vliegen bij weinig tot windstil weer.
Vlieg ook met een opgekrikte Parkzone Corsair.
Vliegt ook erg fijn, maar toch wel weer anders dan deze Wildcat.
Vind de Corsair meer een allemans vriend.
De Wildcat heeft me al een paar keer verrast door bijna over een vleugelkant weg te vallen.
Met de Corsair is dat stukken minder snel het geval.
En dan de Mustang van Parkzone.............
Tja..............
Die vliegt gewoonweg grandioos goed.
Vind dat zelf tot nu toe 1 van de fijnste Warbird toestellen.
Vr Gr Erwin