J
jouribakker
Guest
bij estore rotterdam
is precies hetzelfde als protech skyraider
in elkaar zetten was vrij makkelijk zelfs voor beginner als mij,
helaas kwam ik er toen achter dat er nix werkte. achteraf bleek de zender nix te verzenden dus ik had estore gebelt en kon gelijk diezelfde avond langskomen, en zonder gezeur kreeg ik een andere zender, zeer goeie service en prijzen van de estore deze man nam ook de tijd voor me, liet ze eige fusion zien en wat hij had aangepast, tevens bied hij ook upgrade set aan met brushhless motor, maar dat is voor iets latere zorg, nu eerst zo maar leren vliegen, nou vandaag was het eindelijk zo ver mijn maiden vlucht,
stond helaas beetje teveel wind maar ging opzich nog redelijk, na wel al tijdje te oefenen via fms, paar mooie vluchte gemaakt met redelijke landingen, kon hem redelijk krijgen waar ik wou,
laaste vlucht voor accu op was, merkte ik toch al dat ik minder vermogen had, met opstijgen, en toen kwam windvlaag en blies letterlijk me vliegtuig achterover en kwam zo op ze dak terecht en ze motor,
waar me motor gebleve is geen idee, hij kwam terecht op soort van dijkje met daarnaast een sloot, dus vreesde al het ergste, ik uur lope zoeke geen motor, wel nog stukje van me propellor gevonde,
dus ik estore gemailt voor nieuwe motor, complete motorset met propellor maar 8 euro, en ken hem vanavond nog ophalen,
kan niet anders zeggen voor die 130 euro voor het vliegtuigje en de zeer goede service van estore rotterdam ben ik zeer tevrede,
zal vanavond is leuke foto's plaatsen en volgende week me brusshless setje erop
Laatst bewerkt door een moderator: