ParkZone Habu - eerste keer met gear !

Na meestal met landingsgestel eraf te hebben gevlogen (makkelijker voor het landen), heb ik twee weken geleden voor de allereerste keer mét gear opgestegen en geland.

Het ging eigenlijk vrij goed, alleen bij de landing heeft ie op het laatste stuk een put of een steen gehad en is hij 2 keer serieus naar omhoog gezwiept.

Maar goed, het was zonder brokken :-)

Niet letten op het gezeur van de kids :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen spijtig van de afsluitingen aan beide kanten. Verschillende van mijn vliegbuddies zijn er al ingeknald tijdens het landen :cool:

Heldergem.. zijn dat de DenderEagles ? Of maakt dat ook deel uit van The Little Wings uit Haaltert ?

We hebben altijd terughoudend geweest om bij een outdoor club aan te sluiten, en zeker die uit de omstreken, omdat die allemaal bijna uitsluitend met zelfgebouwde modellen vliegen... en geen "parkflyers" zoals de meesten van ons vliegen (buiten de habu dan).

Met wat vlieg jij dan Lindert ?

omdat die allemaal bijna uitsluitend met zelfgebouwde modellen vliegen... en geen "parkflyers" zoals de meesten van ons vliegen
En wat maakt dat uit dan?!?!?!

Netjes hoor :D

En wat maakt dat uit dan?!?!?!

Netjes hoor :D

Sommige vliegclubs doen daar vrij elitair over... en dan is je zin snel over om bij die club aan te sluiten.

Ik heb alles dan ook alleen geleerd... enkel mijn allereerste Supercub heb ik hoog in een boom geparkeerd en die is er ook nooit meer uitgekomen... en in een later stadium een total loss met een ParkZone Messerschmitt (frontaal op een ParkZone Mustang geknald in volle vlucht :P) ... voor de rest heeft het nog niet al té kostelijk geweest :)

greetz

Ik vlieg bij the little wings. Kom in het weekend eens langs. Zelfbouw of gekocht. Zelfbouw vind je bijna niet bij ons hoor :p

Zijn bijna allemaal ARF's

Back