Parkzone S.E.5a elektronica inbouw hulp gevraagd

Vandaag kwam er een groot pakket met de ParkzoneS.E.5a. , ik heb gekozen voor de Plug-N-Play versie, hierbij moet je nog een ontvanger ( AR600 ) inbouwen, en heb je een lipo 3S 11.1V ( minimaal 1800mAh ) nodig plus lader als je deze nog niet hebt.
Maar de spanningsregelaar ligt nu los in de vliegtuigromp, en nu ben ik op zoek naar foto’s waarop te zien is waar de spanningsregelaar precies komt zodat het Center of Gravity klopt, wil je dit uit testen dan moet je de vleugels telkens demonteren om dit onderdeel te kunnen verplaatsen en weer opbouwen om CG te controleren.
Minimaal adviseren ze een 3S 11.1V 1800mAh aan, maar iemand ervaring met een grotere lipo?


Jan
 
Let Goed Op

Beste Jan

Dit is een mooi toestel, maar ik ik wil je adviseren dat je alle control links heel goed gaat contoleren, deze zij erg slaap en komt heel maakelijk los, er zijn twee van deze toestellen bij ons op het veld gecrashed, Ik doe zelf alle piepschuim en fibreglass reparaties op onze veld en ik heb biede herstelled, bij beide crashen de oorzaak was de stang tussen de twee ailerons los gekoemn tijdens vlucht.

verder de vier groen plastic stangetjes in het midden zijn ook heel maakelijk te breken, bij een hard landing bij voorbeeld, dus, verwacht niet teveel van deze toestel.

Als je alles goed nakijkt, dan mischien valt het mee, ik geloof dat beide toestellen op onze veld vloog met 3S 2200 mAh.

Groeten Malk
 
Beste Jan

Dit is een mooi toestel, maar ik ik wil je adviseren dat je alle control links heel goed gaat contoleren, deze zij erg slaap en komt heel maakelijk los, er zijn twee van deze toestellen bij ons op het veld gecrashed, Ik doe zelf alle piepschuim en fibreglass reparaties op onze veld en ik heb biede herstelled, bij beide crashen de oorzaak was de stang tussen de twee ailerons los gekoemn tijdens vlucht.

verder de vier groen plastic stangetjes in het midden zijn ook heel maakelijk te breken, bij een hard landing bij voorbeeld, dus, verwacht niet teveel van deze toestel.

Als je alles goed nakijkt, dan mischien valt het mee, ik geloof dat beide toestellen op onze veld vloog met 3S 2200 mAh.

Groeten Malk



Ik zou bijna denken dat dit een slecht toestel is :rolleyes: of onstaan de problemen door het niet kundig opbouwen. zelf loop is alles altijd na zodat ik zo min mogelijk aan het toeval overlaat.

Jan
 
Ik zou bijna denken dat dit een slecht toestel is :rolleyes: of onstaan de problemen door het niet kundig opbouwen. zelf loop is alles altijd na zodat ik zo min mogelijk aan het toeval overlaat.

Jan

Het toestel is prima Jan, na de reparaties die ik heb gedaan vlogen ze prima, als je maar zorg dat de linkes zijn goed dicht en zo ook blijt, het is een heel leuk toestel en ook een schitterende vliegbeeld.

Duurt maar paar tel om alles goed na te kijken, dan kan eje lekker gaan fladderen.

Veel plezier mee
 
Het toestel is prima Jan, na de reparaties die ik heb gedaan vlogen ze prima, als je maar zorg dat de linkes zijn goed dicht en zo ook blijt, het is een heel leuk toestel en ook een schitterende vliegbeeld.

Duurt maar paar tel om alles goed na te kijken, dan kan eje lekker gaan fladderen.

Veel plezier mee


Ik ben bijna zover dat hij de lucht in kan, mits het wat beter weer wordt, na het testen van de aansluitingen bleek dat de ailerons net andersom reageerde, ik heb dit in de DX6i op reverse gezet en het is opgelost.

Jan
 
Back
Top