Parma '57 bel air

• Topicstarter Topicstarter mustang
  • Startdatum Startdatum
M

mustang

Guest
Hier dus mijn laatste body, een chevrolet bel air uit 1957

belair1m.jpg

belair4m.jpg

belair3m.jpg

Belair2m.jpg

Groeten,
Ruben

woow... erg mooie kap, maar is die zwarte lak nu met glitters er doorheen?

Dank dank !!.
Ik probeer mijn best te doen !

de kap is te koop voor 65 euro !.. de gaten zitten er nog niet in en de wielbassis is voor een 1/10 electro altijd goed !

de "zwarte" laag is een soort "flip/flop" kleur die veranderd tussen rood en groen... net hoe het licht er op valt
en ja daar zitten glitters in... jammer dat die kleur slecht te fotograveren is.

Groeten,
ruben

geeft die ook veel grip??, en is die in een wedstrijd bruikbaar,

Tsja , de kap is natuurlijk niet earodinamisch .. en heeft ook geen spoiler... dus zal de grip niet moeten komen van de kap.. daar zijn absoluut betere kappen voor... maar opvallen zal je wel doen tussen de stratussen en mazda's

Groeten,
Ruben

woooowww das echt mooi gelukt!!!
ik heb er ook 1 zien liggen in een modelbouw winkel.....
maar daar zaten geen stickers enz. enz. bij :?
en aangezien ik nog nooit een body heb geverfd........ :D
ik zou er nog geeneens mee durve rijde...... bang om er krasse in te make :P :wink:

Met de kap moet zeker worden gereden.
Als ik de kap niet verkoop ga ik er zelf wel mee rijden.

Bedankt voor de complimenten !

groet

verkopen zul je hem zeker, alleen mijn maten hier van ERCE vinden al die body's rond de 70 euro wel duur... pff i don't care

Ik hoop ook dat de kap verkocht word want de verzameling body's word steeds groter.

De kap alleen kost ergens rond de 34 euro.
Hij mag weg voor 60 euro, dus het spuiten kost dan nog maar 26 euro.
Voor 26 euro spuit bijna niemand een kap. voor mij is het hobby en hoef er niet van te leven.
Dus duur kan je het nooit noemen, hooguit dat je het geld er niet voor hebt !, dat kan natuurlijk.

Groeten,
Ruben

Het is geen "Glow in the dark" spul.. maar fluor groen/geel en dan wit

Voor carson !. prijs hangt af van wat je wilt, 1/18 is natuurlijk priegel werk
Maar 1 kleur (bijvoorbeeld flip/flop zoals op de belair) kost dan 17,50 ex verzend kosten !

Groeten,
Ruben

Back