PAS OP!!! Oplichter Rinnus van Duinen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even voor jullie veiligheid!

Ik heb met de paasdagen een HPI Savage Flux op marktplaats zien staan. Ik heb deze adverteerder een e-mail gestuurd en zijn, om een lang verhaal kort te maken, overeen gekomen deze auto aan te schaffen door mij.

Na veel duidelijke e-mails heb ik het bedrag van 300 euro overgemaakt aan Rinnus van Duinen in Maastricht waarna hij deze auto aan mij zou gaan opsturen.

Na een aantal mailtjes van hem gekregen te hebben met betrekking tot de betaling hoor ik nu sinds dinsdag helemaal niets van hem! Ook niet meer wanneer ik hem mail.
Na het zoeken op internet zie ik meerdere gedupeerde welke in hun geval Marklin treinen gekocht hebben, maar nooit gekregen. Deze oplichter heeft nu in een paar dagen tijd al meer dan 800 euro weten binnen te halen!

Helaas heb ik geen adres of telefoonnummer van deze oplichter(heb je deze voor me hoor ik dit graag) anders was ik wel even langs gegaan en op zijn minst een telefoongesprek aangegaan.

Let dus goed op. Deze man adverteerd onder diverse namen. Wanneer je zijn rekeningnummer krijgt 554120232 maak dan NIETS over aan deze oplichter!

Ik ben nu een traject in gegaan en ga morgen aangifte doen bij de politie. Dit soort oplichters moeten gewoon gepakt worden omdat het zakendoen op internet een minpunt gaat krijgen!

Gr Rick

vervelend, maar das de keerzijde van Marktplaats.
Ze waarschuwen zelf op hun site , onder "veilig handelen".

suc6

hallo
op marktplaats onder tamiya staan diverse mensen die gedupeerd zijn
voor de aanschaf van tamiya truck scania en pershing en tiger 1 tanks van tamiya,
op truckers forum had ik een topic geopend maar weer weg laten halen omdat ik bang was voor dreigementen,
tanker hier lid op t forum moet je even een pb tje sturen die is 335 euries kwijt aan een rien,frank,koos van schaaik en hij heeft ook een rekening nummer,
vraag even aan tanker of het hetzelfde nummer is,
en meld het op marktplaats en er is een oplichtersforum van marktplaats meld het ook daarzo,
op marktplaats staat nu marco die kan je ook benaderen,
samen staan jullie sterker,
succes en pak die kl.......ak flink aan,
en er is paypal mogelijk tegenwoordig op marktplaats,
ik wilde de scania ophalen en dan zei die lul van kom maar langs maar adres geven ho maar,
maak maar geld over dat was enigste wat hij wil,weet niet of het de zelfde is als die van u,
maar die koos,frank,rien das zelfde advertentie en verschillende namen en woonplaatsen,
mvg markioo

Laatst bewerkt:
[mod]STOP-STOP-STOP!!!

Deze site is geen afreageerplek voor miskoop-frustraties.
En zeker niet voor Marktplaats.
Als je bent opgelicht, kan je een klacht indienen bij Marktplaats, bij de politie aangifte doen en je verhaal kwijt bij opgelicht.nl en soortgelijke sites.

Hoe triest het ook is dat er zulke figuren rondlopen: je zal ook zelf je voorzorgsmaatregelen moeten nemen.

Einde discussie.[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back